Wij zijn zwanger van onze 3e kleintje (jongetje) en zoeken nu een leuke naam. We hadden wel een naam maar ik blijf een beetje twijfelen. Onze oudste twee hebben beide een naam met 4 letters en een y erin. We zouden dus nu graag weer een naam willen met 4 letters en een y. Is er iemand die leuke namen weet?
Ryan Kyan Tybo Troy Yaro Lyam Yavi Ryve Mylo Eloy Ilay Yanu Skye Tygo Fynn Joey Levy Dyon Yoep Yvar Yvan Cody Ilya Remy Rody Toby Kyle Yves
Oké. Ik ga een poging wagen.. Met 4 letters en een y kom ik wel uit bij de wat creatieve spellingen. Dus de ene keer zal de Y een j-klank zijn. Dan weer een Y als een i-klank of Y als ai/ij-klank of Y als ie-klank. Anders ben je erg beperkt met 4 letters. Weet niet of dit is wat je wilt. Wyat Tygo Ryan Flyn Mylo Davy Tymo Lyam Yeff Cody Thys Yipp Tyme Emyl Kyle Loyd Yens Rody Tony Fynn Yvar Nyls Ygor Styn Rudy Yves Ravy Eddy Yoaz Syon Yazz Yord Body Vygo Dyon Gary Ymke Yona Andy Yiri Yace Indy Wybo Troy Sydd Tyaz Flyp Sybe Eloy Clyf Jamy Boyd Yorn Yari Remy Ilya Yuri Joey Nylo Tybo Ytse Yuda Levy Bync Kaya Succes!!
Addy Alvy Ardy Bowy Bray : op z'n Engels uitgesproken Breej Bryn Dwyn : op z'n Engels uitgesproken Dwin Fayn : op z'n Engels uitgesproken Feen Gyan Kayn : Keen of Kajn Gyel : gie-JEL Iggy Ilyo : IEL-jo Izzy Javy : DJEE-vie Jayd : Djeed Jody Jory Kyro Myro Navy : op z'n Engels uitgesproken NEE-vie Nowy Orry Rhys : op z'n Engels RIES Royd Rydo Ryon Shay Sydo Trey Wynn : WIN Wyno Yben : IE-ben York : JORK Yvor Zyno
Adyn / Edyn Alby, Alvy Andy Aury Ayan Ayco Boyd Cody Cory Dany Davy Dayo Dray Dyon Eddy Eloy Emry Emyr Frey Fygo / Vygo Fynn Gary Hoyt Hyam Iggy Ilay / Ylai Ilya Irby Isay / Ysai Jaya Jaye Joey Jory / Yori Kayo / Cayo Kyan Kyle Kyro Kyte Levy Loyd Luyt Lyam Lyle Lyon Mylo, Myro Nylo Odyn Olly Owyn Ozzy Pyke Ravy, Revy Remy Rhys Roby, Rody Royd Rudy Ryan Ryco / Ryko, Rylo Toby, Tony Trey, Troy Tyas, Tyan Tygo, Tyko / Tyco, Tymo Vyco / Vyko Yago, Yaco, Yano Yair Yano Yari, Yavi Yent, Yelt Ylan Ymar Ynse Yoah Yoel Youp Yrjo Yuri Yvan, Yven Yvar Yves Zayn Zyan