hoi hoi wat vinden jullie goed bij yenthe passen ? we hadden zelf jayden in ons hoofd. en voor een meisje yannah. vinden jullie het wat? of nog suggesties.. was effe nieuwsgierig. lifs san
De namen op zich passen goed bij elkaar, maar ik zou er zelf niet voor kiezen maar dat is meer een kwestie van persoonlijke smaak denk omdat ik niet hou van namen die met dezelfde letter/klank beginnen.
okee bedankt.. ieder zijn smaak hihih ik wil juist weer die Y liefst zou ik er nog yaiden van maken.maar dat wilt me man niet. we hadden oook nog yari, dus allemaal Y je moet er maar net van houden idd
Hmmm ik vind Yenthe en Jayden niet echt goed bij elkaar passen, een heel ander soort naam. (Ik vind Yenthe trouwens heel mooi!)
Ik vind Yenthe en Yarah wel leuk bij elkaar . Voor een jongen vind ik het echt moeilijk, als 't met een Y moet beginnen, ik hou daar over het algemeen niet zo van, omdat het dan snel Engels klinkt.
Yenthe en Mirthe voor een meisje Yenthe en Jordi voor een jongen 2x een Y is ook nog verwarrend misschien bij een spaarrekening of post oid dat je niet weet van wie wat is
dank je voor de comlimenten. ik vind er wel wa leuks tussen staan bijv yarah jeetje moeilijk maar goed toch nog niet van toepassing dit jaar. meer suggesties altijd welkom
Meisjes Yenthe & Yanaika Yenthe & Yanne Yenthe & Yilke Yenthe & Ylke Yenthe & Yoko Yenthe & Yoni Yenthe & Yara Yenthe & Yani Jongens Yenthe & Yann Yenthe & Yardi Yenthe & Yben Yenthe & Yenko Yenthe & Yenzo Yenthe & Yenno Yenthe & Yoren