Hoi allemaal, Wij zijn er al over uit dat onze zoon Manu gaat heten. We willen graag een tweede naam aan ons kindje geven en zijn op zoek naar inspiratie. Welke namen vinden jullie mooi bij Manu passen?
Manu Jeremiah Manu Isaiah Manu Joshua Manu Samuel Manu Cedric Manu Janoah Manu Logan Manu Benjamin Manu Jonathan Manu Nicolas
Manu Collin Manu Daniël Manu Fender Manu Jonathan Manu Joshua Manu Lenn Manu Lester Manu Quinten Manu Rafael Manu Ravi Manu Samuel Manu Senn
Manu Silvijn Manu Matthieu Manu Alain Manu Leon Manu Roderick Manu Regé Manu Theodoor Manu Thomas Manu Baptiste
ik heb verder geen idee voor een tweede naam maar ik kom even zeggen dat ik Manu een super leuke naam vindt
Ik vind het niet zo'n hele makkelijke naam om een bijpassende naam bij te verzinnen, maar waar ik wel meteen dacht was Ravi. Manu Ravi Andere combinaties die ik nog wel vind passen: Manu Ezra Manu Mathis Manu Ilias/ Ilyas Manu Theodore Manu Joachim
Ik vind Manu leuk voor een jongen, maar ik ken alleen een meisje dat zo heet. Al weet ik dat hij voor jongens veel vaker voorkomt, zou ik toch een echt duidelijke jongensnaam als tweede naam kiezen en niet uniseks. Zomaar wat suggesties: Manu Roan Manu Samuel Manu Caleb Manu David Manu Victor