Hallo allemaal, Wij krijgen een jongetje en we willen graag een combinaam. Er zijn wel een aantal namen die we mooi vinden, maar het past niet in een combi. Wie kan ons helpen? De namen die we mooi vinden zijn: Keimpe Hielke Jelke Wie weet een leuke combi met deze namen? Groetjes lieskuh
Ik heb een kennis die Keimpe heet en iedereen vindt zijn naam moeilijk uit te spreken. Ikzelf niet, maar ik vind de naam ook niet zo mooi klinken en zou om deze redenen de naam dus niet zo snel kiezen. Hielke vind ik mooier als het geschreven wordt als Hylke, maar ik vind het niet zo'n fantastische naam, ik vind het iets te vrouwelijk (ik vind de meisjesnaam Hieke zo leuk) Jelke vind ik wel leuk! Wel ook wat meisjesachtig, maar ook zeker voor een jongen leuk Fijne klank. Ik weet niet zo goed wat je met een combi bedoelt. Bedoel je een 1e naam en 2e naam (/doopnaam) of een dubbele naam zoals bijvoorbeeld Jan-Willem?
Keimpe zou ik ook niet zo goed weten uit te spreken, maar ik ben dan ook niet Fries. Hielke vind ik net een verkleinwoord van je hiel, zoals hieltje. Maar wie weet is het in het Fries een hele normale naam hoor Ik zou dan voor Jelke gaan.
Zit hier iets bij ? Als je een naam met een streepje er tussen bedoelt, zet je er gewoon een streepje tussen Keimpe Aljen Keimpe Gerrolt Keimpe Allert Keimpe Friso Keimpe Ids Hielke Beert Hielke Jeppe Hielke Marten Heilke Elger Hielke Joest Jelke Jorrit Jelke Duco Jelke Luk Jelke Harre Jelke Nanning
Fries Jelke-Feie Jelke-Hebe Jelke-Helmer Jelke-Ibe Jelke-Jelt Jelke-Jilles Jelke-Jip Jelke-Jisse Jelke-Jorn Jelke-Jorrit Jelke-Jort Jelke-Kai Jelke-Reint Jelke-Riemer Jelke-Rienk Jelke-Rients Jelke-Rink Jelke-Sibbe Jelke-Siebe Jelke-Teije Jelke-Tije Jelke-Wessel Jelke-Wiebe Jelke-Wietse Jelke-Wietze Jelke-Wybren Jelke-Wytse Jelke-Wytze Niet-Fries Jelke-Albin Jelke-Alwin Jelke-Arnoud Jelke-Arthur Jelke-Bas Jelke-Bernt Jelke-Bjarn Jelke-Björn Jelke-Bo Jelke-Bob Jelke-Bram Jelke-Cas Jelke-Daan Jelke-David Jelke-Diede Jelke-Ebbe Jelke-Elias Jelke-Emiel Jelke-Erik Jelke-Erwin Jelke-Esben Jelke-Ewoud Jelke-Hendrik Jelke-Henrik Jelke-Ingmar Jelke-Ivar Jelke-Jakob Jelke-Jannick Jelke-Jari Jelke-Jarn Jelke-Jarne Jelke-Jasper Jelke-Jens Jelke-Job Jelke-Johan Jelke-Jon Jelke-Jonas Jelke-Joost Jelke-Jorik Jelke-Joris Jelke-Jurgen Jelke-Kjell Jelke-Koen Jelke-Lars Jelke-Len Jelke-Leon Jelke-Lieven Jelke-Lievin Jelke-Linus Jelke-Lode Jelke-Mads Jelke-Marijn Jelke-Marlijn Jelke-Matthijs Jelke-Mees Jelke-Melle Jelke-Merijn Jelke-Merlijn Jelke-Michiel Jelke-Nikolas Jelke-Olaf Jelke-Pepijn Jelke-Roald Jelke-Roar Jelke-Sam Jelke-Siem Jelke-Teun Jelke-Thom Jelke-Tobe Jelke-Tom Jelke-Willem Jelke-Wout (Voor de duidelijkheid: dit zijn dan dus wel volledige roepnamen hè?)
Jelke ken ik niet, wel Jilke. Verder vind ik Hidde een leuke naam. En onze zoon heet Jurriaan, roepnaam Jurre.
Bedankt voor jullie reacties! Ik bedoel inderdaad 2 namen. Ik wil graag een vloeiende naam. onze andere zoon heet andries pieter. Voor mijn gevoel moet deze zoon ook 2 namen krijgen, maar het wil niet lukken. Iets met wessel vind ik ook leuk! Het probleem is dat ik zelf op de peuterspeelzaal werk en gastouder ben. Heel veel namen bestaan al rondom mij.
Andries Pieter en Jelke Jan (vind ik erg mooi!) Of Jelke Jort Andere variaties misschien: Andries Pieter en Hielke Harm. Andries Pieter en Keimpe Kris
Mijn zus heeft haar zoontje J.elle K.eimpe genoemt met roepnaam J.elke. Dat loopt wel lekker vindt ik
De naam van je andere zoon bevat 2x -ie-. Bij de 1e naam in de 2e lettergreep; bij de 2e naam in de 1e lettergreep. Zo iets zou ook kunnen met de naam Wessel, -sel- of -el- laten terug komen in de 2e naam Wessel Elwout Wessel Elwik Wessel Ellerd Wessel Elno Wessel Elbert Wessel Eldwin Wessel Elimar Wessel Elderik Wessel Elger Wessel Elof Wessel Elzo Wessel Elzard