Ik hoorde laatst deze naam JEPPE. Een Deense jongensnaam, en ik vond het zo'n leuke naam!! Alleen, het is natuurlijk geen bekende, gebruikelijke naam, dus ik ben erg benieuwd wat men ervan vindt...! Delen jullie mijn enthousiasme? Dusseh, barst los! Go or no go?
Hmm, heel eerlijk vind het niks. Klinkt mij eerder als bijnaam voor een omaatje, mischien omdat het vaag lijkt op Bep, zo wordt mijn oma genoemd.
Jeppen betekend toch roddelen/kletsen over onzinnige dingen. Hoor het in mijn dorp heel veel maar wij staan er om bekend onze eigen woorden te verzinnen dus misschien ook niet haha
Best leuk Ik houd ook wel van Scandinavisch. Ik zou zelf eerder gaan voor Jerre trouwens. Of Jibbe. Ik wee het niet precies, maar ik vind die namen iets minder lomp of zo, ik vind Jeppe het net niet. Maar kan er zeer zeker aan wennen!
Ik vind hem leuk!!! Gewoon vlot, leuk en je hoort hem niet zo vaak. Ik heb hem wel eens eerder gehoord ergens (weet niet meer waar) en ik vind het echt leuk.
Ik moet aan Fierljeppen denken bij deze naam. Ik vind hem niet lelijk, maar ook niet mooi. Ben dus neutraal in dezen.
Ik vind hem wel mooi! Maar ik ben misschien een beetje bevooroordeeld: Ik geef Deense les en ben gek op Denemarken, dus ik vind de meeste Deense namen ook mooi.
Leuk om de versch meningen te lezen!! Het is idd geen standaard naam, dus zal niet iedereen het fantastisch vinden. Ik lees veel positieve reacties, mooi Wel spannend om m te geven idd. Dus ik ben benieuwd naar nog meer meningen..!!
Lekker origineel, niet geheel mijn smaak. Ik heb iemand met een zoontje Jippe daar moest ik meteen aan denken bij deze naam.