Wat betreft de roepnaam zijn we er al uit, maar we willen ook graag een tweede naam. Eentje met twee lettergrepen, want dat klinkt het lekkerst als alles achter elkaar staat (onze achternaam heeft drie lettergrepen namelijk). Wat vinden jullie? Nieuwe suggesties zijn ook welkom!
Mick Jonas! Ik vind Jonas sowieso een leuke naam! Ik vind Mick Jonas ook het leukst vanwege de initialen die je dan krijgt.
Ik vind een naam die begint met een klinker minder geschikt, omdat het dan, als je het achter elkaar zegt, een beetje 1 geheel wordt en vervolgens de pauze op de verkeerde plek valt: Mick-Oscar -> Mickoscar -> Mic-koskar ... Bij een 2e naam die begint met een medeklinker valt de pauze wel goed: Mick-Tijmen / Mick-Jonas. Over de voorgestelde namen zelf heb ik geen uitgesproken mening.
Waarmee begint de achternaam. M.O.? Eentje om een op te letten. Verder vind ik alle namen erg leuk dus dat is lastig. Persoonlijk ben ik van het vernoemen en is het dus erg afhankelijk van wat je 'voelt' bij de naam. Ik vind Jonas de leukste naam
@allen Dank voor het meedenken en voor jullie meningen! @Poppe Goeie! Dat is inderdaad iets om in de gaten te houden. @Cygnet2 Achternaam begint met een V. Opzich geen probleem dus, alleen wil ik vermijden dat mensen M.O.V. gaan uitspreken als M.O.F... Oscar valt dus bij deze af! Bedankt voor de tip!
Ik zou persoonlijk geen probleem maken van MOV. Dat staat ook voor movie (.mov bestanden) en voor beweging (movement). Mocht het toch irritant worden, dan gaat hij toch alleen z'n eerste voorletter gebruiken? Ik vond Mick Oscar net een leukere combinatie dan de andere 2, dus heb ik daar op gestemd.
Ik zou M.O.V..... ook echt geen probleem vinden. Je zegt toch nooit (maar dan ook echt nooit) alleen de eerste letter van de achternaam. En kan me zo ook niet iets voorstellen waarbij je het zo schrijft. Verder vind ik het alledrie mooie combinaties! Maar vind Jonas de mooiste naam.