hallo dames, zoals jullie kunnen lezen twijfel ik over de schrijfwijze. wij zijn uit gekomen op de naam zoë omdat we het lekker stoer en pittig vinden klinken. nu balen we een beetje van de schrijfwijze omdat ik bang ben dat een hoop mensen het niet zullen lezen , zoals wij het bedoelen, en ze altijd haar naam zal moeten spellen. ik twijfel nu zelfs of wij het wel goed schrijven zoals wij het bedoelen ( zullen de hormonen wel zijn) . dus wou ffe vragen hoe jullie het uitspreken, of anders zouden schrijven. als ik de naam zeg zou je zowie zeggen. dankjullie wel alvast ! groetjes tam
Leuke naam! Ik zou ook zowie zeggen! Ik weet niet welke andere uitspraak je bedoelt, maar zowee bijvoorbeeld zou ik alleen zou uitspreken als er zoé stond. Dit is echt zowie!! Ik zeg doen
thnx dames! was der een beetje onzeker over , maar dat is nu weg! Zoey vind ik niet kloppen naar mijn gevoel. dus wij gaan voor zoë !
Mooie keus! Mijn dochter heet Zoë Nina. En inderdaad, zoé is zowee en Zoë is Zowie. Ook ik vond Zoey niet kloppen.