Hoi, Sinds gisteravond weten we dat we weer een meisje krijgen! Toevallig waren we net over de jongensnaam uit, de meisjesnaam hebben we ons nog niet zo mee bezig gehouden. De volgende namen vind ik leuk, maar vriendlief niet zo: Olivia Fenna De volgende naam vinden we allebei leuk, maar is het net niet helemaal denken we: Kyra En de volgende namen vind ik leuk, maar heb ik nog niet voorgesteld bij vriend: Lisa Norah Heeft iemand nog ideeën? Of staat er hierboven een naam die jullie heel mooi bij Eva vinden passen? Alvast bedankt! Liefs, Snoopy
Olivia vind ik ook een hele mooie naam, hier zou manlief er ook nooit mee instemmen. Norah vind ik ook wel leuk. een paar suggesties, Sophie.. wel populair nu, maar vind hem erg mooi bij Eva passen Bo Fenne Britt Lotte Kyron Jenna Nina Er past wel een heleboel bij Eva.
Sophie: die naam willen mijn neefje en zijn vrouw aan hun kind geven mochten ze een meisje krijgen (zijn nog niet eens zwanger, maar goed). Dat houdt me dus tegen Bo, Britt en Kyron vind ik niet mooi, klinkt te hard vind ik. Fenne vind ik een beetje raar , Jenna is het ook niet helemaal Nina vind ik wel leuk!
Mirre, Nine, Myrthe, Nienke, Marthe en Imke vind ik niet leuk. Rosa is op zich wel leuk maar vind ik denk ik te lief/tuttig klinken Anne vind ik ook niet zo leuk, Anna wel, maar dan krijg je wel een beetje het 'An en Eefje effect'. Is alweer een tijd geleden maar heb er zelf dan geen fijn gevoel bij. Lieke vind ik erg leuk! Mijn vriend volgens mij ook, want die naam is toen ik zwanger was van Eva ook wel voorbij gekomen. Noa vind ik trouwens echt heel mooi, maar het kan ook voor een jongen of met een h erachter, dat vind ik te verwarrend denk ik. Emma vind ik ook erg leuk, maar zo heet mijn petekindje al . En lijkt ook teveel op Eva denk ik.
Nina en Lisa vind ik wel leuk. Rosa dus iets te tuttig denk ik en Nika een beetje te apart geloof ik. Maar het ligt allemaal wel in de lijn wat ik leuk vind. Maar ik heb totaal geen inspiratie, jullie gelukkig wel!
Vriend is net thuis en de enige namen die overblijven zijn Lisa en evt. Kyra. Misschien ook Lieke. Ik vind het wel heel apart, bij Eva wisten we niet of het een jongen of meisje was, dus ook nog niet zeker dat ze die naam ging krijgen. Nu we wel weten dat het een meisje is, lijkt het kiezen van een naam zo 'definitief'. Slaat nergens op natuurlijk, beetje een gevoelskwestie. Ben wel benieuwd naar meer ideeën! Ik vind dit in ieder geval al super! Bij Eva wisten we de namen pas met 33 weken, ik hoop er nu eerder over uit te zijn.
- Femke - Ilse - Marit - Isa - Tes - Lenn - Lara - Demi - Lise - Myra Ik noem ook maar een dwarsstraat hoor
Isa vind ik heel mooi, maar de hond van mijn ouders heet Ysa . Dus dat wordt 'm niet... Lara vind ik ook wel mooi, maar is het net niet. De rest vind ik ook niet zo Ik zie trouwens wel Tes staan, vind ik niet zo leuk, maar T(h)essa wel, maar is het toch ook niet helemaal. Toch weer die a op het eind telkens!
Ja dat is zeker teveel . Ik heet zelf namelijk Vera Ik vind het wel een mooie naam overigens (en niet omdat ik zelf toevallig zo heet )
Eva....super naam, alleen dacht mijn vriend daar anders over, uiteindelijk kregen we een zoon Maite Isa Marta Hannah Jasmijn Floor Sara(h) Lotte
Ik vind eigenlijk best veel namen leuk bij Eva. Julia, Lisa, Sara kunnen er allemaal heel goed bij! Iris, Sanne, Mayke, Rosa, ook leuk. En ben je ook van de -je-namen? Anders Maartje of Noortje, ook leuk.