Wij zijn al een tijdje uit over de eerste naam. Dit wordt M.are. Voor de tweede naam weten we het echter niet zo. Hebben jullie goede suggesties?
Ik koos voor May. Ik vind tweede namen alleen leuk als het een korte naam is. Bijvoorbeeld. Mare Rae of Mare Jolie? Mare Lynn is ook leuk
Ik zou een langere naam doen als tweede naam bijvoorbeeld: Juliette Sophia Liselot Loraine Phileine Rosalinde Maar ik weet niet van wat voor soort namen je verder houdt?
Super leuke eerste naam! Ik zou ook juist voor een wat langere tweede naam gaan, dat vind ik juist mooier dan een korte tweede naam. Mijn dochters hebben een eerste naam van twee lettergrepen en een tweede naam van drie lettergrepen. Misschien: M.are Feline M.are Elisa M.are Livia M.are Noëlle M.are Céline M.are Alina M.are Joanne
Mare Nadine Mare Sofia Mare Lisanne Mare Jolijn Mare Olivia Mare Madelief Mare Annelot Mare Daniek Mare Suzanne
Omdat ik twee namen mooi vind, en mijn zoontje heeft er ook 2! Thnx voor de suggesties dames, ik kan er weer even mee verder!