Iedereen heeft wel van die lijstjes toch? Namen die je opschrijft omdat je ze ergens tegen komt. Hoe ziet jouw lijstje eruit? Hoeven dus niet dé namen voor jullie te zijn maar gewoon in willekeurige volgorde. Ik start wel. Noah Domien Aiden Marcus Bibi Coco Ivy Jolie Riva Nina Nola Bodine Luna Alfie
Haha als ik mijn complete namenverzameling hier neer moet zetten....ik doe wel een top 10 van beide geslachten. Jamie Quinten Caleb Jake Benjamin Colin Lucas Ferdi Tobias Ruben Nia Nola Nora Zoë Sannah Loïs Ruby Eleonora Dolores Celeste
Leuk! Deze namen staan op m'n lijstje, worden het allemaal niet Tobin Ralf Seth Silvan Jonah Ferre Rivka Ziva Aimeé Lina Linde
Dankjewel!! Ja we mogen dus weer op zoek, nu moet het toch ook een beetje bij onze zoon 'passen' dus weer een nieuwe uitdaging erbij!
Leuk! Elif Bodine Bodil Berber Livia Filine Novia Lorin Noémi Noé/Noë Julin Pomme Pippa Hazel Florian Julius Tobias Tjibbe Revi Livius
Loé/ Loë Gyon Rosaliz Maximilian Yvaine Ardèn Raeven. Xavier Majoie Bodhi Madeé. Etiënne Herlindis/Arlinde. Armand Ayres. Thaddius Riva Liva Rodèl Merle Rule Philine Marenthe Louie Celeste. Clemente Jolie. Romarin Marrée Cèdric Juliëtte Auric Julee. Aurelius Madeleine Elián / Elían Isolde Elodie Marlé Phaedra Guinevère Gènevieve Florenthe Juline Vieve Jasmijn Viënne Isaure Méline Joia Fauve Violaine Naeva Aude Livèn Ailís Laélia Maude Maure Madeline Marline Marise Marlise En dan heb ik er nog een x-aantal niet op gezet omdat we het daar al over eens zijn dat dat één van de namen wordt Ook alle plusjes en minnetjes weggehaald Overigens staan er een hoop met 'Ma/Mar' in omdat we willen vernoemen. Edit: oohhh, irritant.. Maar als er twee namen achter elkaar staan, dan is de tweede naam voor een jongen
Karlijn Hanna Daniek Femke Nienke Lieke Jolijn Willemijn Pien Diede Evelien Luuk Pim Gijs Niels Ik ook 5.5 week zwanger, maar twijfelen of we dit keer het geslacht willen weten of niet. Andere twee x wisten we het wel al vroeg.
Anna, Hannah, Leah, Sarah, Rox, Milou, Willemijn, Loïs, Amaris, Bente, Rosa, Fenna, Malin, Luna, Isolde, Elodie, Isha, Faye, Isabel, Arisa, Rava, Jalou, Isaure, Nori, Julot, Aster, Donna, Faye, Imara, Arwen, Marin, Rosalin, Elora, Flore, Liv, Elinore, Imme, Felice, Karlijn, Julin Ferre, David, Elias, Jonas, Morris, Roan, Sebas, Jelmer, Daniël, Otis, Lex ,Fender, Boaz, Luuk, Tobias, Moos, Lester, Yanick, Sven, Gideon, Hidde, Jens, Odin, Quinn, Benjamin, Axel, Jasper, Revi, Bastiaan, Abel, Pepijn, Bram, Olivier, Mathijs, Lars, Aron, Wessel
leuk! ik zoek ook altijd op wat het betekend. Hier mijn lijstje. Nika -- betekend overwinning Day -- betekend licht, hoop Jacky -- betekend bezetter nova -- betekend nieuw June -- betekend 6e maand Norah-- betekend trots Jula -- betekend niks noé -- betekend comfort kai -- betkenend vurig neal -- betekend kampioen Kane -- betekend veroveraar Lenn -- betekend dappere leeuw otis -- betekend voortvarend owen -- betekend jonge krijger In de loop der tijd hebben veel namen het lijstje gehaald en zijn er ook weer af gegaan. Mochten we een meisje krijgen hebben we al jaren voor ons DE naam.
Wauw zeg! Gewoon WAUW! Ik zou willen dat ik zo'n lange lijst had om lekker over te sparren! Ik ben zooooo kieskeurig! Van jouw lijst staat alleen Marise op de mijne. Al heb ik best een aardig lijstje vind ik zelf. Mijn man heeft 1 meisjesnaam op zn lijstje en dat moet het worden (en die naam staat warempel ook op jouw lijst zie ik!) .