mag dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meisje26, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Mag je tijdens de zwangerschap kalktabletten slikken, ben hier net mee begonnen omdat ik echt gruwel van melkproducten en het niet door mijn keel krijg, behalve kaas dan.
    heb nu een tablet met Vitamine D.
    groetjes

2. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Staat het niet op de verpakking of bijsluiter (geen idee of er een bijsluiter bij vitamine ed zit).

Maar er wordt altijd gezegd dat kalk goed is voor jou en de baby, omdat de groei van je kindje veel van je lichaam vergt is het ook heel erg belangrijk om bijv je tanden goed te poetsen.

Het lijkt mij, met m'n boerenverstand, dat het niet uitmaakt hoe je aan die kalk komt.

Toch maar even navragen voor de zekerheid.

Linda

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ja het mag ik slik ze ook omdat ik geen melk drink (lactose allergie)
    en te weinig melkproducten binnen krijg

Ik heb het de verloskundiege gevraagd

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    volgens mij is het geen probleem, ik krijg wel melkprodukten binnen en heb wegens mijn ischias ook kalktabletten (ossopan, is een soort extract van botten, jammie!;))en moet binnenkort éénmalig een megadosis vit D innemen, dat laatste weet ik niet waarom. Dit alles door mijn gyn voorgeschreven....

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    dr staat zelfs op mijn busje kalktabletten dat die oa ook voor zwangere vrouwen zijn! Dus lijkt me goed
    Ik krijg verder ook weinig tot geen melkproducten binnen , dus gebruik ook de tabletten

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik drink ook weinig melkproducten zeker niet elke dag zijn kalktabletten dan een optie en kun je die zonder recept krijgen?

Deel Deze Pagina