Even een (misschien dom) vraagje maar ik ben echt een ei wat dit betreft....had hem al in het zwanger-worden-forum geplaatst maar ik dacht: "Laat ik hem ook maar aan een deskundige vragen". Gistermiddag een overduidelijke 2e streep op mijn ovutest en gisteravond dus geklust. Nu vanmiddag weer een ovutest gedaan en er is helemaal niets meer te zien! Gaat dat zo snel? Vorige keren was het streepje er nog en nam het heel langzaam af. En nu in een dag van duidelijk naar niets?! Zou ik zwanger zijn?...... Hoe ziet een ovutestuitslag eruit als je zwanger bent? Hoe zit het met de LH waarde als je zwanger bent? Kan je eigenlijk binnen zo'n korte tijd zwanger zijn? Neemt zo'n samensmelting van ei en zaadcel niet meer tijd in beslag? alvast hartelijk dank! Sky
Hoi skyizthelimit, Het is duidelijk dat je je ovulatie hebt gehad, waarom het de volgende dag niet meer kleurde kan ik je niet vertellen. Het zegt helaas neit of je zwanger bent maar.......het kan wel, heeft het zaadje het eitje gevonden dan word er gelijk actie ondernomen! Een ovulatie test kleurt niet als je zwanger bent want dan heb je geen ovulatie meer! Je weet pas een antwoord over 2 weken! Dus nog even geduld. Laat je het me weten? Ik ga voor je duimen. Imke
Dank je wel Imke voor je reactie! Ik ga het je zeker laten weten. Als het toch eens waar zou zijn.... Ben nu al zo'n poos bezig... Flink duimen hoor! Groetjes, Sky