2 verschillende oren.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LisanneM89, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisanneM89

LisanneM89 Nieuw lid

9 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    helmond
    Hallo allemaal,

Mijn baby Vince is nu 12 weken,
    en pas sinds vandaag kom ik tot de ontdekking dat hij 2 verschillende oren heeft.
    geen flaporen,maar 1 is klein maar fijn en de ander wat langwerpiger ja 2 totaal andere modellen.
    Ik vraag me echt af of er andere moeders zijn die dit ook ondekt hebben bij hun kind? en of het misschien bijtrekt, Ik maak me hier echt heel veel zorgen om vooral bij een jongen is het goed zichtbaar en ik zou het verschrikkelijk vinden als hij hierom gepest ofzo iets dergelijks zou worden.
    hij heeft wel een voorkeurshouding en die krijg ik heel moeilijk afgeleerd zou het kunnen dat hij zijn oor zo plat heeft gedrukt met het slapen dat die nu vergroeit is?
    hopelijk heeft iemand wat raad of tips voor me!

Mvg Lisanne

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

mijn zoon van 3 heeft hetzelfde, en mijn dochter van 2 weken ook. zo zul je bij je eigen ook zien dat bijv je linkervoet anders is dan je rechtervoet, en je linkerkant van je gezicht anders is dan de rechterkant van je gezicht, etc... men is nu eenmaal niet identiek gelijk, zo ook oren niet :p

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat apart, had het eerlijk gezegd nog nooit eerder gehoord. Heb gelijk eventjes gekeken bij mijn zoontje, maar die zijn vrijwel hetzelfde

4. LisanneM89

LisanneM89 Nieuw lid

9 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    helmond
    Bedankt voor de reactie`s, Alleen het is niet niet een klein verschil echt een groot verschil het zijn 2 totaal andere oren, Dusja ik ben bang dat dat zo zou blijven!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

misschien met een arts overleggen of er wat aan gedaan kan worden?

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn neefje had dat bij zijn geboorte ook: zijn ene oor was echt langwerpig en best groot terwijl zn andere oortje mooi klein was. Inmiddels is hij 1,5 en is het verschil echt minimaal! :)

Deel Deze Pagina