Tweede op komst; wel of geen duowagen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door snoebeltje, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier straks een verschil van 2,5 en wij doen t niet. Alleen loop ik toch geen hele afstanden en als we een dagje weggaan is dat toch met z'n 2en en dan kunnen we de buggy meenemen naast de kinderwagen. Zit er wel aan te denken om een draagzak te kopen. Dat lijkt me nog wel handig.

2. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Een duowagen zou ik niet meer aanschaffen. Baby kan ook in de draagdoek als je wilt dat je oudste in de wandelwagen zit.
    Een meerijdplankje is handig. En tegen die tijd kan ze waarschijnlijk ook op een (loop)fietsje mee.

Hier was dochter 2 jaar en 5 maanden toen onze jongste geboren werd. Heb nooit een duowagen gekocht, ook niet over nagedacht.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

je kunt trouwens ook huren

4. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Als alles goed gaat komt onze tweede in december. Onze dochter is dan 2 jaar en 4 maanden oud.
    Wij zijn niet voornemens om een duowagen aan te schaffen.

We hebben hier een 'simpele' buggy van koelstra en de buggy die bij de kinderwagen hoort maar beide worden al maanden niet meer gebruikt.
    Ze wil niet meer zitten maar zelf lopen en wij willen dat zo veel mogelijk stimuleren. Op lange afstanden wil ze soms even getild worden, voor die momenten gaan we dan een kidsit kopen.

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Onze dochter was 2,5 toen haar broertje geboren werd. Ik heb een paar maanden een meerijdplankje aan de kinderwagen gehangen, maar daar stond ze bijna niet op. Ik zou het dus niet doen.

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hier zal de kleine man 21 maanden zijn als deze geboren word, heb besloten ff te kijken hoe het gaat. Maar mijn voorkeur zou dan sowieso uitgaan naar een phils en teds.

7. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik zit zelf ook te twijfelen om een douwagen tekopen maar me meisie wil niet altijd meer in de wagen allen als we de stad in gaan dan met pijn en moeite in de wagen tekrijgen.maar ze blijft wel zitten met een knuffekdier er bij.ben nu ook wat aan rondt zoeken voor een meerijdplankje. heb eentje gezien Litaf Pick-up meerijdplankje met stoeltje, maar weet niet of die wel op een musty 4 rid past. iemand hier een idee.. wij verwachten nog een klein wondertje in decmber.
    ik ben zelf iemand die graag naar buiten gaat en mag lopen dus effen zien hoe we dit gaan oplossen.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M en T waren beiden 25 maanden toen er een baby bij kwam. Geen duowagen hier. M was en is echt geen loper, maar in het begin T in draagdoek en M in buggy, later ook op het plankje. T is gelukkig wel een loper, ook meer een wegloper trouwens ;).

Voor een kind van bijna 3 zou ik het echt niet doen. En ik denk voor een kind van bijna 2 ook niet (beetje afhankelijk van je situatie en kind).

9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Hier ook geen duowagen.
    We hebben een meeloopplankje en de oudste vindt het super!
    Wel hebben we een extra buggy gekocht als we uitstappen doen met het gezin.

Deel Deze Pagina