Nou zoals het onderwerp al zegt ! Ik heb afgelopen vrijdag heel licht getest met sensitest midstream, een licht streepje, maar wel op het eerste oogopslag zichtbaar. Zaterdagochtend nogmaals getest en een vergelijkbaar streepje... Baalde een beetje dat deze niet donkerder was! In de fora zegt iedereen zwanger! (check fotoalbum). Toch is het nog niet helemaal geland, ik ben kennelijk zwanger!!! Maar zowel vriendlief als ik willen gewoon een hele dikke, vette streep zien op die test ! Ik was ook wel een beetje gefrustreerd dat deze zaterdagochtend niet wat duidelijker was want dan begin je toch te twijfelen. Ik heb heel duidelijk mijn eisprong gevoeld op 18 januari, vervolgens afgelopen donderdag had ik wat bruinverlies en s`avonds menstruatiekrampen, dus ik dacht: op naar de volgende ronde' (ik had zaterdag ongesteld moeten worden)... had voor de zekerheid al maandverbandje ingedaan, maar vrijdagochtend dus niets! Vrijdagavond en zaterdagavond weer krampen gehad, maar nog steeds niets! Ik begin nu steeds zekerder te worden dat ik toch zwanger wordt... vannacht beroerd geslapen! Heb echt krampen in mijn onderbuik, nu een beetje misselijk... Ik ga morgen nogmaals testen... het streepje mag dan 3 dagen later wel wat donkerder zijn toch?! Ik voel me in ieder geval iedere dag weer een beetje zekerder! Het blijft toch spannend! Ben ook erg benieuwd of meer prille zwangeren het zo ervaren !?
Ja, heel herkenbaar! Ik had wel een duidelijke streep, en op de andere test stond toch echt zwanger 2-3 weken, maar heb een paar dagen daarna toch echt nog een test gedaan omdat ik het gewoon niet kan geloven! Ik zou als ik jou was zo'n test kopen waarop staat "zwanger". of "niet zwanger". Dan is het in 1x duidelijk, en hoef je niet uren te staan turen naar het streepje! Succes! Ik duim voor je!
Allereerst gefeliciteerd! Ik zit in hetzelfde schuitje...kan het ook niet geloven, ga morgen of woensdag nog eens testen... Had ook gedacht dat het deze ronde niet zou lukken... Daarbij komt bij mij de onzekerheid omdat ik nog geen jaar geleden mijn dochter van 3 ben verloren aan een meningitis, dus had het wel gehoopt (waren drie maandens bezig nu) maar absoluut niet gedacht! Xxx
Gefeliciteerd! maar voor je eigen duidelijkheid. Koop een testje van CB. Zegt dan zwanger en dan weet je het meteen zeker!