Nog niet helemaal geland, maar ik ben zwanger!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by stresskip86, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stresskip86

stresskip86 Actief lid

Nov 12, 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Nou zoals het onderwerp al zegt ;)! Ik heb afgelopen vrijdag heel licht getest met sensitest midstream, een licht streepje, maar wel op het eerste oogopslag zichtbaar. Zaterdagochtend nogmaals getest en een vergelijkbaar streepje... Baalde een beetje dat deze niet donkerder was!

In de fora zegt iedereen zwanger! (check fotoalbum).

Toch is het nog niet helemaal geland, ik ben kennelijk zwanger!!! Maar zowel vriendlief als ik willen gewoon een hele dikke, vette streep zien op die test :p! Ik was ook wel een beetje gefrustreerd dat deze zaterdagochtend niet wat duidelijker was want dan begin je toch te twijfelen.

Ik heb heel duidelijk mijn eisprong gevoeld op 18 januari, vervolgens afgelopen donderdag had ik wat bruinverlies en s`avonds menstruatiekrampen, dus ik dacht: op naar de volgende ronde' (ik had zaterdag ongesteld moeten worden)... had voor de zekerheid al maandverbandje ingedaan, maar vrijdagochtend dus niets! Vrijdagavond en zaterdagavond weer krampen gehad, maar nog steeds niets!

Ik begin nu steeds zekerder te worden dat ik toch zwanger wordt... vannacht beroerd geslapen! Heb echt krampen in mijn onderbuik, nu een beetje misselijk...

Ik ga morgen nogmaals testen... het streepje mag dan 3 dagen later wel wat donkerder zijn toch?! Ik voel me in ieder geval iedere dag weer een beetje zekerder! Het blijft toch spannend!

Ben ook erg benieuwd of meer prille zwangeren het zo ervaren :p!?

2. Mona1234

Mona1234 Lid

Feb 4, 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, heel herkenbaar! Ik had wel een duidelijke streep, en op de andere test stond toch echt zwanger 2-3 weken, maar heb een paar dagen daarna toch echt nog een test gedaan omdat ik het gewoon niet kan geloven!
    Ik zou als ik jou was zo'n test kopen waarop staat "zwanger". of "niet zwanger". Dan is het in 1x duidelijk, en hoef je niet uren te staan turen naar het streepje! Succes! Ik duim voor je!

3. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

Feb 3, 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Allereerst gefeliciteerd!

Ik zit in hetzelfde schuitje...kan het ook niet geloven, ga morgen of woensdag nog eens testen...
    Had ook gedacht dat het deze ronde niet zou lukken...

Daarbij komt bij mij de onzekerheid omdat ik nog geen jaar geleden mijn dochter van 3 ben verloren aan een meningitis, dus had het wel gehoopt (waren drie maandens bezig nu) maar absoluut niet gedacht!

Xxx

4. Diass

Diass Bekend lid

Jun 13, 2012
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Gefeliciteerd

6. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!

maar voor je eigen duidelijkheid. Koop een testje van CB. Zegt dan zwanger en dan weet je het meteen zeker!

7. puk1987

puk1987 Actief lid

Sep 5, 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Gefeliciteerd!!!! Hier nog zo een onzeker iemand;)......maar zwanger is zwanger he haha

8. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Gefeliciteerd

9. stresskip86

stresskip86 Actief lid

Nov 12, 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Wat fijn om te lezen dat mijn onzekerheid zoooooo normaal is ;)!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Proficiat!!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!!

12. Intense

Intense Actief lid

Sep 11, 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd !!

Een fijne tijd gewenst !!!!

13. stresskip86

stresskip86 Actief lid

Nov 12, 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Vandaag kruidvat testje gedaan! En voelt als een hele fijne bevestiging!!!

testje op 18dpo...

Attached Files:

Share This Page