Hoi hoi, Ben vandaag 39,6 wkn zwanger. De andere twee waren er nu al. Die waren er met 39wkn 1e begonnen met gebroken vliezen waarin gepoept was en er geen weeën kwamen dus aan het infuus om op te wekken. 2e ingeleid ivm medische indicatie. En nu wil ik zelf graag spontaan bevallen omdat inleiden nu eenmaal niet zo'n pretje is. Gisteren had ik echt de hele dag een harde buik, s'nachts is de kleine echt heel druk en ook veel harde buiken. En vanochtend met flinke onder rugpijn en buikpijn opgestaan. Wat nu nog steeds niet afgezwakt. Is dit het voorwerk en kan ik hier iets van verwachten.., oftewel bij wie begin het met deze klachten?
Spannend! Ik herken je klachten niet maar wel je idee om niet ingeleid te willen worden, hier de eerste spontaan met 36.5 en de tweede ingeleid met 38.1, maar als het even kan zou ik liever niet meer ingeleid worden. Ik hoop voor je dat je misschien vannacht wel gewoon bevallen bent. Succes!
Ik duim voor je. Hier ook ingeleid en wil dat nu zoo niet! Dus ik hoop dat je nu lekker aan het bevallen bent!
Hey, Nee lig nu in het zh voor inleiding!! Ballon catheter gehad en straks kijken of we de vliezen kunnen breken...
De baby heeft te weinig vruchtwater en zit met rhesus C Lig nu aan het infuus...., Laat het nu ook maar gebeuren dan!