In januari ben ik samen met een groepje andere dames een besloten clubje begonnen, maar inmiddels is bijna iedereen zwanger op enkelen na. We hebben daarom besloten een nieuwe besloten club te openen en daar ook weer wat nieuwe dames in toe te laten die proberen zwanger te raken in de MMM. We zoeken nog ongeveer 10 dames die in ons clubje erbij willen en die het leuk vinden om actief te komen meeschrijven. Onze doelgroep is dames die in 2015 zijn gestart in de MMM. Het maakt niet uit met welke behandeling in de MMM je bezig bent. Interesse? Laat het even weten en ik stuur je een uitnodiging om toegang te krijgen tot het besloten clubje!
Zitten er meiden bij die voor ene 2e kindje in de mmm zitten? Zou graag meekletsen maar merk dat er toch wel verschil in zit of je het voor een eerste kindje of 2e/3e kindje in het traject zit, en zou niet willen dat andere meiden zich er onprettig bij voelen
Wij gaan ook voor een brusje. Gisteren de tweede IUI gehad. Als het geen probleem is dat wij al een dochtertje hebben dan schrijf ik graag mee
Ik klets ook graag mee. Hebben afgelopen maandag onze 3de IUI poging gehad voor ons eerste kindje. We zijn niet in 2015 gestart in de MMM maar wel met IUI.
Ik ga juli beginnen met verdere onderzoeken en behandelingen die nu passen. Heb wel al een dochter maar zou t wel leuk vinden om mee te schrijven, iedereen is nu al zwanger met wie ik schreef en alle meiden in m'n omgeving ook, dus blijf een beetje alleen over en dat steekt wel vaak 😢
Hoi allemaal! Gezellig dat jullie mee willen kletsen! Wat mij betreft prima, alleen degene die jullie moet toevoegen is al even niet online geweest. Dus dat komt nog!