Ik mag dit weekend testen na IUI, da's ongeveer gelijk met jou, jij mag vrijdag al. Vanmorgen ook al getest (véél te vroeg uiteraard en tegen beter weten in), uiteraard blanco. In elk geval zal ik geen vals posi hebben van de pregnyl, die is al uit mijn lijf nu.
Vrijdag is mijn nod. Nog 4 dagen wachten. dit is mijn eerste cyclus na mijn hsg behandeling. Ik heb helaas nog geen symptonen waardoor ik denk dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar je weet maar nooit
Maar je zit nog voor je nod. Alles is mogelijk. Een vriendin van me is zwanger en teste op de nod negatief, 3 dagen later teste ze positief. Daarom test ik nooit eerder dan nod Ik heb nog steeds geen symptonen (jammer) . Ik ga vrijdag ochtend testen Hopelijk na 15 maanden een x raak
Normaal doen mijn borsten pijn en heb ik last van bruin verlies al zon 4 dagen voor nod. Eigenlijk heb ik altijd wel kwaaltjes. Nu helemaal nergens last van Kan dat ook een teken zijn?
Ik voel me soms wel duizelig..maar dan weet ik niet of ik me echt zo voel of omdat ik het zelf zo graag wil hahaha... Nou hou ons op de hoogte..
Silinde wat goed!!! Dan mag ik je feliciteren. Ik heb vandaag negatief getest. Maar ben nog niet ongesteld geworden Ben blij voor je
Ik ben net ook ongesteld geworden Op naar ronde 15 Vandaag heb ik afspraak in het ziekenhuis. Krijg ik de uitslag van mijn hsg. Als dat goed is hebben we alle testen gehad. Er is niks uitgekomen En toch niet zwanger