Tweede ronde Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door knuffell83, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja snap ik helemaal, blijft spannend. Heb je er zelf een gevoel bij of t is gelukt? Nog een paar dagen meid, duim hard met je mee!

Nee hebben niemand verteld dat we zwanger wilde worden muv 1 vriendin. Maar ben blij toe ook nu mn ouders hebben veels te veel ellende aan hun hoofd, zware operatie, chemo nu bestraling als ze zich dan ook nog zorgen moeten maken om hun dochter die pcos heeft zou ik me niet goed bij voelen. Wil ze heel graag goed nieuws kunnen geven.

@elphaba volgens mij heb je gelijk lees heel veel verschillende verhalen hier over doorverwijzen voor IUI en andere behandelingen. Zijn volgens mij niet echt standaard maanden voor. Mijn gyn vroeg wat ik wilde wel echos na de eerste keer succes of niet. Ik vind t wel fijn geeft me toch beetje zekerheid. Nu nog 2 keer zo proberen dan voor je overstapt op IUI?

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja klopt lizs. Ga wel mocht ik de volgende ronde ongi zijn geworden rond 4 maart afspraak maken voor eind maart zodat ik geen cyclus over hoef te slaan

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, snap wel dat je de mmm voor jezelf hebt gehouden. Zeker nu je ouders zelf al een hoop aan hun hoofd hebben. Wij hebben het vorige keer en nu ook niet verteld aan de ouders. Ik hoop dat je snel mooi nieuws mag brengen aan je ouders.

Elphaba, fijn dat je geen ronde hoeft over te slaan mocht je iui gaan starten. Hoop dat het niet nodig is!

4. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elke dag ovulatietesten gedaan, maar alles negatief. Gyn verwachtte woensdag eisprong. Kan t zo zijn ondanks de goede follikel dat ie niet springt...?

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, hoe groot was je follikel bij de laatste meting? Mijn follikel was de laatste keer 22mm groot en sprong pas 3dgn later. Meestal springen follikels tussen de 20 en 30mm. Kan je niet bellen naar de gyn dat ze nog eens een follikelmeting doen?

6. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    17 mm en dat was maandag, ok dus kan nog wel even duren... Ik blijf nog even doorgaan mey testen misschien komt t nog en anders idd maandag even bellen dankjewel myuana

7. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaa positieve ovulatietest... :) :) Naar de wachtbank nu. Myuna al positief nieuws?

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, Wat goed!!! Nu aan de klus en dan op de wachtbank!

Heb nog niet getest,...ben ook nog niet ongesteld.
    Keeping my fingers crossed!!

9. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ben zo blij. Nu wachten... Spannend!!

Morgen zou t moeten komen toch? Ga je morgen testen of nog wachten. Duim met je mee meid!

10. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik ga iig heel hard voor je duimen de komende 2weken.
    Ik wacht iig tot woensdag af. Spannend hoor!!

11. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    lizs: wat fijn voor je! daar kom je soms al zo blij mee zijn he :) Ik had trouwens vorige keer ook een eiblaasje van 17 mm en duurde toen nog 5 dagen voordat ie sprong. Wij leggen waarschijnlijk gewoon grote eieren ;)
    myuna: is vandaag je NOD? wow, wat spannend? Voel je al iets bijzonders?

ik heb morgen een FM, maar voel nu duidelijk rechts al steken, dus daar verwacht ik iig wel een eiblaasje. Maar ben wel benieuwd of het klopt en hoe groot ie is... Ben echt blij als we weer mogen gaan klussen!

12. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend morgen Julia! Ben erg benieuwd naar je meting! Fijn he als je dan weer goed nieuws krijgt krijg je weer energie van om er voor te gaan, succes! Ik duim voor een mooie follikel voor je.

13. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Myuna, hoe gaat het met je? Heb je al een testje durven wagen?
    Spannend hoor!!

Succes morgen Julia! En Lizs veel succes op de wachtbank, geweldig dat je gewoon positieve ovulatietest had al he!

14. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, succes morgen bij de fm. Ik duim voor een mooie follikel.

Lilmad, wow bijna 14 weken al! Gaat het goed met jullie?

Hier nog geen menstruatie,...heb nog geen test gedaan. Ik wacht deze week even af. Zoooo zenuwachtig,...slaap er gewoon niet van. Spannend.

15. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zeker geweldig lilmad, geeft meteen weer goed gevoel zo'n positieve test!

Myuna wat ontzettend spannend. Hoe lang wil je nog wachten? Ik voel de spanning al voor jou :) laat staan hoe t voor jou is, kan me voorstellen dat je niet meer kunt slapen. Fingers crossed

16. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    hoi dames, bedankt voor jullie reacties!

lizs: goed geklust afgelopen dagen ;)
    Myuna, jemig wat spannend. hoeveel dpo zit je?

vanochtend FM gehad: dr zei : wow er zit een heel grote! 24 mm was ie. ook nog een kleintje van 12 mm maar is waarschijnlijk niet vruchtbaar
    zij verwachtte vandaag of morgen mijn eisprong, maar ovulatietest was net nog steeds negatief... vanavond iig maar klussen en nog eens testen. Maar ik leg meestal grote eieren... ;)

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, wow wat een mooie grote follikel! Doe je goed!
    Nu wachten op de ovulatietest en dan de wachtbank op!

Hier nog geen menstruatie,.....zit nu 15dgn na de positieve ovulatietest. Ik wacht iig morgen nog even af. Spannend!

18. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Dames spannend zeg..!

Myuna whaaa spanneeenddd pff dat je kan wachten hoop echt dat het raak is nog 1 dagje dan ga je testen toch..? Spannend spannend spannend mijn duimen draaien voor jullie..!

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Meiden, wat lief dat jullie voor mij duimen en aan mij denken.

Babylo, hoe is het met jou? Jeej,....je bent de 12weken voorbij!!
    .Lekker genieten hoor!

20. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Julia wat goed zo'n follikel! Wat een positief nieuws, ga je ovulatietest doen of om de dag klussen? Ook voor jou duim hard mee!

Spannend lopen we redelijk gelijk op!

@myuna dat je dat kunt zo lang wachten... De spanning zou me opeten. Blijf duimen voor je!

Deel Deze Pagina