Yeaahhh goed nieuwssss gefeliciteerd meid.. ben echt blij voor jullie..! Nu lekker genieten en rustig aan doen..!!
Thanks meiden! Zooo blij! Kan niet geloven dat onze kleine man grote broer wordt! Ga genieten en hopen dat kleine beeb blijft plakken!
wauw!!! gefeliciteerd Myuna!!! Supergaaf! Hoe voel je je? En hoe snel was het nu uiteindelijk gelukt? Echt leuk voor jullie @Lizs: hebben di avond voor zekerheid al geklust, maar pas gister positieve ovu-test (en vanochtend alweer negatief). Gisteravond dus maar weer geklust en vanavond nog maar 1 keertje voor zekerheid Vandaag dus ovu denk ik, en bij jou? Maandag? Was dit jouw eerste ronde dat clomid aanslaat? @Elphaba waar zat jij nu ook alweer? onze gyn zei trouwens dat we 6 mnd zo door konden gaan, daarna zou ik clomid+IUI krijgen. Maar ze zei dat ze verwachtte dat het wel binnen 6 mnd zou lukken, dus hoop dat ze gelijk krijgt
Hoi Dames, ik was een tijdje weg zoals je al zag. Eindelijk ben ik weer. Ik voelde me eind januari niet zo lekker in mijn vel. Ja dit hele traject is echt ongelofelijk! Ik heb inmiddels nog een 4de ronde clomid gedaan! en heb zojuist getest en zie ook een licht streepje. Heb een test van 123zwangerschapstest. Ik twijfel echt zoveel. Morgen is met NOD. Duimen dat ik dit weekend niet ongesteld wordt! Myuna gefeliciteerd meid!! We gaan echt voor de meest vruchtbare topic van allemaal!!!
Julia, ik ben gestart met 50mg deed niks nu tweede ronde 100mg succesvol! Had afgelopen zaterdag positive ovulatietest, dus nu op de wachtbank. Spannend voor je meid ik ga voor je duimen! @knuffel ik hoop voor je dat t lichte streepje goed nieuws is. Volgens mij maakt t niet uit hoe licht... Een streep is een streep! Lijkt me een heel goed voornemen meest vruchtbare topic! Ik had vandaag echt een rotdag, iedereen om me heen is zwanger en zit er echt ff doorheen... Heb af en toe t gevoel dat t nooit gaat gebeuren. En mn lichaam word ik ook gek van. Elke keer voor mn menstruatie pijnlijke borsten en dan krijg ik zo'n hoop en dan elke keer weer dikke teleurstelling. Morgen weer een nieuwe dag!
@Elphaba!: Dankje meid! @Lisz: Ja ik snap je gevoel helemaal. afgelopen week heb ik een gesprek gehad bij een maatschappelijk medewerker, ze heeft alle gevoelens een beetje kunnen uitleggen in een model hoe/wat/wanneer je wat voor gevoel krijgt. Eindelijk iemand die mij snapt! ,#FIJN! We zijn ook in een echte vruchtbare omgeving, ontelbare zwangerschappen tussen de vrienden. Ik vind het erg lastig om naar de verjaardagen e.d. te gaan. Iedereen die ook trots zeggen dat het in 1x raak is, zonder te weten dat voor anderen het echt zo moelijk is bah! tja, en iedereen vertellen dat je bezig ben, vind ik ook niks. Ik kreeg trouwens ook nog extra 3 maanden clomid 50mg. Totaal zou ik van de gyn dan 7 rondes clomid moeten doorstaan voordat ik een andere behandeling zou krijgen. Ik hoop dat ik het receptbriefje kan weggooien
Knuffel, dank je wel! En alvast voorzichtig,.....Gefeliciteerd!! Een streep is een streep meid!! Julia, wat fijn een positieve ovutest! Nu op de wachtbank. Spannend! Ik voel mij goed.Zijn erg blij!! Elphaba, Spannend! Ik ga voor je duimen.
Ik snap je gevoel helemaal lizs. Ik heb die gevoelens ook af en toe. En dan vooral als ik weer eens ongi ben geworden en dan op fb allemaal zwangerschappen worden aangekondigd etc
Knuffel ik hoop t ook voor je dat je t recept weg kunt gooien. Wanneer ga je weer testen? Elphaba jij bent ook al een hele tijd bezig he, hoe lang nu met clomid? En sinds wanneer succesvol? En idd vooral als die menstruatie dan weer komt, kapot ga je dr van. Idd die mensen om je heen helpt niet mee, heel mn facebook staat vol met zwangere vrouwen en babies en ik gun t ze echt hoor maar af en toe word ik er echt niet goed van. Zo frustrerend... Maar ja, blijven volhouden en toch positief proberen te blijven. Dit forum helpt wel ook heel veel vind ik. Hier snapt tenminste iedereen je en kan je open praten.
Hoi dames, ik heb vanmorgen gereageerd op het berichtje van knuffel van gisteravond 21.34uur. Zie nu ineens dat er berichtjes voor mijn berichtje waren geplaatst. Lijkt nu net of ik niet op de rest heb gereageerd. Sorry! Ik heb het zelfde gevoel gehad zowel de eerste als de tweede keer rondes met Clomid. Vooral mensen die in 1x zwanger worden en zeggen dat ze nit anders had verwacht. Grrr! Kriebels kreeg ik er van. Hoe moeilijk het soms is en hoeveel je er soms doorheen zit. Blijf in je eigen lijf geloven en probeet elke ronde weer positief en met hoop in te gaan! Hopelijk hebben jullie ook snel een mooie positieve zwanherschapstest in handen. Dikke knuffel. Ik blijf jullie volgen en voor jullie duimen.
Lieve Myana dankjewel voor je opbeurende woorden! Fijn dat je ons blijft volgen!! Hoe gaat t met je? Merk je iets anders aan je lichaam tov de vorige maanden? Had je t gevoel van ja ik ben zwanger of zelfde als andere maanden? En houd ons ook op de hoogte he ben erg benieuwd hoe t vanaf nu met je gaat.
Als ervaren clomid gebruiker heb ik vlak voor de menstruatie wel steken in de buik gehad en ook een sterke bloedgeur. Ik heb dit keer echter niet gehad. dus misschien dat het dit keer goed gaat. Ik ga morgen wel een betere test halen. Kijken of het idd is gelukt. Tja .ik heb zelf ook een groepsapp met de vrienden, alle echo's foto's en overige berichten worden erop geplaatst. echt super irritant. Op whatsapp kan je dit gelukkig op stel zetten en op facebook misschien die vrienden gewoon niet volgen. Je hoef ze niet te verwijderen, maar gewoon niet volgen! lijk mij het beste
Owh knuffel, het wordt zo wel erg spannend !! Duim voor je!!! mooi gesproken myuna! Heel veel sterkte meiden blijf er in geloven idd! Er zijn hier iig succes verhalen die jullie hopelijk weer positieve energie geven!