Tweede ronde Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door knuffell83, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knuffel wat super spannend meid!! Klinkt wel veelbelovend als ik t zo hoor! Ik hoop t echt voor je, ga keihard voor je duimen.
    Op FB verberg ik idd alle spammende vaders en moeders :) tis zo dubbel, ik snap t echt dat je trots bent en t wil delen, maar tegelijkertijd zo confronterend.

Zeker waar lilmad, dat helpt absoluut!! De herkenning van frustratie en dan toch overal zo veel succes lezen.

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zit nu in de derde ronde clomid. En hij sloeg gelijk aan. Hierna nog 1 ronde en mocht ik dan nog niet zwanger zijn gaan we over op IUI. Vooral omdat we al zolang bezig zijn in totaal

Myuna thnxs voor de opbeurende woorden:) en hopen dat we allemaal een mooie posi test in handen hebben binnenkort

3. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan lopen we redelijk gelijk elphaba, laten we hopen dat IUI niet nodig is. Ik vind t wel weer een behoorlijke stap om daarmee verder te gaan, maar nog 2 weken kans op dat t niet nodig is.

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoop ook dat het niet nodig is. Nu is het toch nog een beetje op de natuurlijke manier

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    @lizs: moet jij over 2 wkn al meteen op IUI over of begreep ik dat nou verkeerd?

6. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik deze ronde niet zwanger ben gaan we idd door naar IUI. Zit alleen zelf heel erg in dubio. Precies wat je zegt elphaba nu voelt nog natuurlijk, vind t echt een stap om dat te gaan doen. Maar de tijd drukt erg hard bij ons omdat mn vader niet lang meer te leven heeft.

7. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik ga voor jullie duimen dat iui niet nodig is. Tot nu toe een vruchtbaarforum,.....blijf heel hard duimen.

Knuffel, heb je al getest?? Spannend joh!

8. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Dames,

Ik heb net een test bij de Kruidvat gehaald van clearblue gehaald! Ik ben zwanger! Ben echt super blij! Kan het echt niet geloven, zeker na zo'n achtbaan van emoties de laatste tijd!

Nu voorzichtig doen natuurlijk, kan het nog niet geloven.

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Knuffel, Gefeliciteerd!!!! We lopen bijna gelijk,...leuk.
    Lekker genieten meid.

10. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Dankje Myuna! Klopt!!! Super leuk!

11. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Gefeliciteerd Knuffel!!! Whoehoe geweldig, we hebben beetje zelfde traject gehad he. nu hopen op een plakbeeb!!
    Succes met de spanningen komende weken probeer ook te genieten!!

@dames ik duim heel hard voor jullie dat het ook snel raak is!
    @lizs snap wat je bedoel hoop dat je die kans krijgt. Mijn schoonmoeder is plotseling weggevallen en we zouden het haar zo graag nog willen vertellen.

12. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Lilmad dankje!
    Heel veel sterkte meid!

@Lisz: Blijf positief!

13. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knuffel van harte gefeliciteerd, wat een fantastisch nieuws voor je!! Geniet er van, dat heb je zeker weten verdiend! Houd je ons op de hoogte?

@lilmad dat is geen makkelijke tijd voor jullie. Alles is al zo lekker emotioneel met die mmm en dan iemand zo dichtbij die weg valt (of gaat wegvallen) maakt t niet makkelijker.

Ik heb de positieve knop in mn hoofd weer gevonden :) Elke maand op en neer tussen hoop en vrees.

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd knuffel:)

15. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Yeahh knuffel gefeliciteerd meid..! Nu lekker genieten en rustig aan doen..! Clubje waar we hier zijn begonnen is iedereen zwanger nu of niet..

Nu de rest van de dames we blijven duimen. .!

16. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Babylo dat klopt! echt een vruchtbare topic! Het gaat de nieuwe dames zeker lukken!!
    We duimen allemaal voor jullie!!

17. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog een kleine week voor ik kan testen.... Zenuwen beginnen op te lopen :s

18. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, wat spannrnd meid! Mijn duimen draaien nog voor je!

19. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff word dr echt ff niet goed van. Gevoelige borsten (heb ik elke maand) zo veel hoop arggghhh kan t al weekend worden :)

20. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    knuffel gefeliciteerd!!!

@lizs: ja spannend he...!! Ik zit ook al steeds zo te denken van zou het gelukt zijn...? Ben nu ook maar aan het tempen geslagen om te kijken of er een innestelingsdip te zien is, maar ja gebeurt ook heel vaak niet. Wanneer ga je testen? Ma ben ik 11dpo, maar dan is het altijd heel druk 's ochtends (allebei werken, baby naar opvang),. mijn man wil zondag al maar vind het wel snel ben bang dat het dan net te vroeg is

@elphabe; ik zie je banner, flink aan het klussen geweest? ;)

aangezien de starters van deze topic al (bijna?) allemaal zwanger zijn, is het misschien leuk om een nieuwe topic aan te maken voor mensen die clomid gebruiken? Kan ik wel doen dan.

Deel Deze Pagina