Heb ook laatst gehoord. ik heb uit spanning ook de bijsluiter niet gelezen. In vond het alleen maar geweldig + 2
Julia, zie ik aan je ticker dat je toch aan een nieuwe ronde bent begonnen? Wat balen meid! Probeer positief te blijven. Op de naar de volgende ronde en heel hard duimen dat dit DE ronde is. Knuffel! Elphaba, nog minder dan een week tot nod! Spannend!
Ja klopt... Ik ben over het algemeen wel positief gelukkig. Dankje Maar neem wel even wat afstand om R iets minder mee bezig te zijn. Wens iedereen het beste!
Julia, heel veel succes! het gaat je zeker lukken en tot gauw weer!! Laat ons wel weten als je nieuws hebt! @elphaba: Heel veel succes deze week!! hou ons op de hoogte! nog een paar daagjes!!
dankjulliewel, heel lief! Zal idd nog wel eens wat laten horen. en Elphaba, veel succes deze week. andere meiden: geniet van jullie zwangerschap!
Hoi Dames, Vanochtend een goede echo gehad!! Kloppend hartje!! Ik ben ook exact 7 weken, hij/zij is al 9.4mm en uitgerekend 22 oktober!! Ben heel erg blij!!! @elphaba: Success Meid
Ja met vlagen misselijk en moe. Maar kan nog niet helemaal geloven . Morgen nog test en Dan zkh bellen
Wauw!! Echt vruchtbare topic idd!! Super nieuws Elphaba!! Positief is gewoon positief!! Gefeliciteerd meid!!!
Gefeliciteerd Knuffell83 met je zwangerschap!! Fijn dat het ook bij jouw raak is en nu volop genieten.