Spannend Julia! Ik duim voor je mee. Vond dit zelf echt rottijd, maar ben sowieso nooit goed geweest in wachten fijn dat je genoeg afleiding hebt! Mijn echo was goed!! Hebben t hartje gehoord, wat een bijzonder moment!! 8 april naar de VK ben uit t medische traject nu heel fijn idee!
Ik lees zo positieve dingen leuk..! veel succes dames..! Alweer nieuwe zwangeren erbij en goede echo's gefeliciteerd..!
@lizs: super een goede echo! En wat fijn dat je naar vk mag, de afspraken daarr vond ik altijd zooo leuk @myuna: jij ook goede echo, echt fijn! en super schattig dat je zoontje zwaaide naar de baby @hier: gister verjaardag van onze dochter gevierd, was echt super! Ze straalde van alle aandacht en we hebben met het heerlijke weer lekker buiten kunnen zitten hele middag! vanochtend wel een 'kater'; mijn temp is enorm gedaald.... ziet er uit als vorige cyclus helaas... ben echt zo enorm aan het balen ervan Weet dat het nog niet definitief is, maar begin ook al wat krampjes te voelen dus ben heel bang dat ik wo/do gewoon ongi word... vind het toch wel lang duren. Ik weet dat drie maanden proberen niet zo lang is; aan de andere kant is dit anders dan 'gewoon' proberen; we weten dat alles goed is; goed ei, goed bms, goed zaad, goede LF, juiste timing, en we klussen dan ook nog eens 3 keer op rij, dus er moeten genoeg zwemmers op de plaats van bestemming komen zou je denken... ik word toch een beetje moedeloos. Ik heb na mijn bevalling een curettage na 7wkn gehad ivm placentaresten, hopelijk heeft dat niet mijn bm beschadigd oid. Ook de dosis clomid zou ik liever iets hoger zien. Ik heb alvast een afspraak bij de gyn gepland voor as vr om dit te bespreken, zou cd2 moeten zijn... sorry voor deze klaagzang... hopelijk is bij jullie alles goed!
Hey Julia, Wat fijn dat jullie zo'n leuke verjaardag hebben gehad! Alsnog van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Ik snap je gevoel heel goed en dat mag je ook zeker uiten! Maar houd nog even vol meid, zolang er geen menstruatie op gang komt kan het zeker nog gewoon raak zijn! Ik dacht ook dat ik ongesteld zou wprden, je kunt mijn berichten nog terug lezen, alles wees erop dat t weer niet gelukt was dus probeer nog even af te wachten en positief te blijven. Ik ga heel hard voor je duimen!! Dikke knuffel
Julia, nog gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooie dag hadden jullie. Kleine dame is van heerlijk verwend. Balen dat je temp lager is. Geef de moed nog niet op. Geen bloed geeft moed, hoorde ik last in een ander topic. Ik blijf heel hard voor je duimen en hoop dat je de afspraak voor vrijdag mag afbellen. Succes!!
hey dames, heel lief van jullie! temp is vandaag 0.1 omhoog, maar ja, het is gewoon inderdaad nog even paar dagen geduld hebben en afwachten. hebben jullie niet al teveel last van kwaaltjes? De eerste drie maanden zijn niet zo makkelijk, maar gelukkig wordt het daarna meestal beter he.
Precies gewoon afwachten, maar is zooo moeilijk!! Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Ik blijf ieder geval voor je duimen. Ik ben behoorlijk misselijk de hele dag, ook regelmatig overgeven. Maar vind t niet zo heel erg geeft ook wel beetje zeker gevoel Houd je ons op de hoogte? Even doorzetten nog meis! Gaat goedkomen.
hoi dames, heel lief jullie supportive reacties! helaas mocht het niet baten en ben ik gisteravond ongesteld geworden. Voelde het al aankomen, maar natuurlijk toch een teleurstelling. Morgen gesprek met gyn en dan bespreken we nog even een aantal dingen. Helaas kan ik me dus niet bij jullie zwangere clubje aansluiten Lizs, ja heel vervelend die misselijkheid, maar fijn dat je het als een positief teken van de zwangerschap kan zien. dames, allebei een heel fijne zwangerschap gewenst!!! En ik hoop dat jullie iig het stokje aan mij doorgeven voor jullie bevalling
Wat balen Julia! Fijn dat je al een afspraak hebt staan, geef de moed niet op meid. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken. Houd je ons een beetje op de hoogte?
Gaan we samen weer de strijd aan Julia. Hier wel eerst ff rust en dat mijn lichaam alles eruit heeft gegooid. Hoop dat bij jou volgende ronde raak is
o nee heb je een miskraam gehad? Wat erg voor je! En je moest al zo lang wachten op een zwangerschap, het is niet eerlijk als alles weer rustig is, ga je dan weer terug aan de clomid? nou sterkte meid
Ja helaas wel ik moet volgende week terug naar gyn om te kijken of alles weg is en wil dan gelijk bespreken. Denk eerst weer paar maanden clomid aangezien ik nu ook zo zwanger ben geworden. IUI kan daarna altijd nog vind ik
Julia, wat balen meid . Succes morgen bij de gyn. Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt. Ik ga deze ronde weer voor je duimen. Elphaba, wat moeilijk dat je nu moet afwachten wat je lichaam doet. Hopelijk is een curretage niet nodig. Sterkte iig meid!
Ik had vanmiddag een onwijze pijn in mijn buik en liep helemaal leeg voor mijn gevoel. Na zkh gesproken te hebben en ik vertelde dat leek op weeën en ze dit bevestigden ben ik 2 uur later toen ik naar toilet ging waarschijnlijk verloren, de pijn nam daarna ook gelijk af en nu lijkt het bloeden meer op een derde dag dan mijn menstruatie. Dus denk dat als ik geluk heb volgende week alles weg is en het bloeden gestopt is.
gesprek ging goed Myuna, thanks. En superleuk dat je blijft duimen voor me! Mijn dosis mag iets omhoog (3/4 tablet), deze maand ook een samenlevingstest en volgende maand hsg (indien dan niet zwanger). Verder was semen van mijn man weer helemaal goed gelukkig. Ben blij dat ze wel assertief zijn en niet gewoon maar de 6 maanden clomid afwachten. Ben alleen vergeten te vragen of mijn curretage nav placentaresten na de bevalling nog de kans op verstopte eileiders vergroot. Maar goed, we gaan deze maand eens kijken hoe het gaat... hoe is het verder bij jou?
Julia, Fijn dat het semen goed was en je gyn je dosis heeft verhoogt. Nu een weekje wachten en dan de fm afwachten. Ik blijf natuurlijk duimen! Hier alles goed! Vanmorgen echo gehad (12wkn echo). Alles zag er goed uit.
wat fijn!! nou dan kan je toch wel met een goed gevoel nu de beetje onzekere tijd van de eerste 3 maanden afsluiten he? nou geniet er maar van