Tweede ronde Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door knuffell83, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, succes morgen bij de fm. Duim voor mooie fm.

2. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Julia,

Wat fijn dat ze verder gaan onderzoeken!! Goed dat je t hebt aangegeven en er nu actie wordt ondernomen. Heb je inmiddels al meer nieuws?

3. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Dankje wel voor jullie berichten!
    Er zaten twee follikels dus op zich heel fijn! Vind het eerlijk gezegd ook wel beetje spannend om twee te hebben.... Tweeling zou op zich heel welkom zijn maar dan zouden we er drie onder de twee hebben :$
    Mijn man zegt dat kans hierop niet zo groot is, maar ben bang dat als het idd een tweeling zou worden en het mis zou gaan ik mezelf altijd schuldig zou voelen dat ik op dosis verhoging heb aangedrongen snap je?
    Hebben jullie al eens twee follikels gehad?
    Hoe is het jullie verder?

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, wat fijn dat er groei is! Maar liefst 2! Wij hebben 2x een verhoging van de Clomid gehad. De gyn heeft toen aan ons verteld dat de kans op een 2 eiige tweeling niet heel groot was. Meestal is er 1 van de follikels iets groter,...de grootste springt en de ander niet meer. Heel soms zijn ze precies even groot en springen tegelijk.
    Wel lastig he! Misschien groeit er maar 1 door. Heb je nog een fm gepland?

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    hoi dames, alles goed met jullie en de kleine?
    Vrijdag nog een slt gehad, alles helemaal goed! Veel mooie zwemmers gezien :D
    Kleinere ei was weinig gegroeid, maar de grote wel, dus iig1 eitje gesprongen, gister of eergister.
    donderdag lekker een weekje met zijn drietjes naar Ibiza, effe lekker relaxen en nergens aan hoeven te denken (geen clomid mee, geen ovutesten mee, geen thermometer, niks! ;))
    tot later en geniet van jullie zwangerschap!
    groetjes

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, wat een goed nieuws! Nu op het wachtbankje,....heerlijk in het zonnetje op Ibiza. Lekker hoor,....geniet met jullie gezin!

7. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    hoi Lizs en Myuna, hoe is het met jullie? Zwangerschap begint al flink te vorderen he? Al een beetje een buik aan het krijgen ;)
    Hier goed nieuws: gister terug van vakantie gekomen en een (licht) positieve test!!! We zijn echt superblij. Nog wel wat ongelovig, vanochtend nog met twee verschillende testen herhaald maar het is echt zo. Nu afwachten natuurlijk want ik zit pas 12 dpo dus nog erg pril allemaal.
    Nu maar even genieten ;)

8. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Woooowww Julia gefeliciteerd meid!!!! Wat super voor jullie, echt zo blij voor je!! Geniet er van meis, welverdiende zwangerschap!

Hier begint idd buikje nu te komen, vorige week toch echt overgestapt op zwangerschapsbroeken :) as vrijdag 15 weken en dan ook weer een echo. Kijken we heel erg naar uit!!

Geniet er van meid! Echt helemaal te gek voor jullie

9. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, Gefeliciteerd!! Wat fijn meid! Ga er lekker van genieten. Kom je nu gezellig met ons meekletsen?

10. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hey Julia!

Ik zie dat je al 8 weken zwanger bent! gefeliciteerd meid! ik was ook in de 4de ronde raak! hoe gaat het verder?

Geniet ervan!!
    groetjes!

Deel Deze Pagina