Tweede ronde Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door knuffell83, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Het wachten is zo slopend altijd.. Ik heb ook geen krampjes enzo.. Had ik de vorige keer trouwens ook niet.. De eerste ronde clomid was ik ook gelijk zwanger en heb geen innesteling bloeding gehad.. Wat ik wel had is na mijn eisprong vaginale afscheiding.. Niet veel maar normaal had ik dat nooit na mijn eisprong.. Bij beide zwangerschappen heb ik dit gehad en was ik zwanger.. Ik heb dat nu weer dus dat geeft me wel een beetje hoop.. Denk dat ik as zondag begin met testen kan niet langer wachten :D.. Heb vandaag action testjes gehaald en heb nog 3 van z&k en nog 2 digitale van cb maar deze bewaar ik voor als ik echt een mooi streepje heb hihihi..

2. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    De gyn zei dat ik pas de 14de kan gaan testen. Ik ga ook mooi wachten. Ik wil ook geen teleurstelling. Ik heb geen testjes thuis liggen dus scheelt. Ik wacht wel ff :p

Wel fijn om de symptomen van de zwangerschap te horen. Blijft lastig al die informatie op intenet etc. Elke lichaam is anders idd. Ik ben iig wel blij dat ik weinig steekjes voel dit keer. Vorige keer was wel veel. Bijna elke dag wat steekjes in mijn onderbuik maar ja het was ook toen niet gelukt.

3. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Het is ook zo verschillend per persoon en zelfs per keer haha. Ik had bij me eerste zwangerschap, wat helaas in een mk eindigde, wel innesteling bloeding gehad. En dan verwacht je dat nu toch ook weer,maar dat hoeft dus helemaal niet.. wachten wachten ik wordt er ook gek van haha. Heb bewust ook idd geen testen in huis, zodat ik ook tot vrijdag moeten wachten.
    Verder eigenlijk geen noemenswaardige klachten over clomid tot dus!

4. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Ik vind het echt knap van jullie dat jullie kunnen wachten.. Misschien ben ik wel een testverslaafde ahhaha.. Laat jullie wel weten over mijn testjes.. :D wens jullie heel veel geduld met het wachten..
    En het is inderdaad per persoon erg verschillend over de symptomen, de eerste zwangerschap had ik alleen vaginale afscheiding en verder helemaal niks, de tweede zwangerschap had ik vaginale afscheiding en ontzettend gevoelige borsten.. Nu alleen vaginale afscheiding.. We zullen zien of het echt past bij mijn symptomen, maar nu nog een paar daagjes geduld.. :)

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Knuffel, ik had vorige keer eigenlijk geen klachten. Af en toe een steekje of plopje. Maar verder niets. Tijdens mn zwangerschap trouwens ook niet.

Succes met wachten allemaal. Ik slik vanavond mijn laatste primolut,....ik.hoop trouwens wel op een menstruatie. Laten we hopen dat ik de enige ben!

6. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hey myuna, ik weet niet of ik het mag vragen maar waarom hoop jij op een menstruatie..? Als het privé is snap ik het wel.. Liefs

7. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Babylo, dat is het doel van primolut ;)

hopen komt het snel en kan je aan de volgende ronde beginnen!

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Babylo, Ik krijg uit mezelf geen menstruatie. Zit nu op dag 68 ofzo. Ik slik Primolut om een menstruatie op te wekken zodat ik de Clomid kan gaan slikken.

9. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Ooh zo ik dacht dat primolut ook zoiets als Clomid was.. Nou weer wat geleerd.. :) hoop dan voor je dat je menstruatie dan snel doorzet..!

10. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Vanochtend meteen getest en hij is echt duidelijk positief!!!! =)
    zoo raar allemaal ineens :)
    Her rommelt alleen wel erg in me buik en zij...

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lilmad, dus ik mag je feliciteren???

12. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Jeeehh lilmad van harte gefeliciteerd meid..! Benen bijelkaar.. :) blijf duimen voor een super plakbeeb

13. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Haha benen bij elkaar:) Dank jullie wel!
    Voel je het al rommelen myuna?
    Zo 4 dagen na Primolut begon het bij mij altijd.

Babylon, knuffel, Houden jullie het wachten nog vol?

14. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Volhouden en ik passen helaas niet bijelkaar haha :D heb vanmorgen getest zag een heeeel licht streepje maar ben bang dat het misschien nog van de pregnyl is.. Het is nu 11 dgn na pregnyl dus 9 dpo.. Morgen ga ik weer testen, ik kan me niet inhouden om niet te gaan testen.. Hoeze testverslaafd hihihi...

15. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Lilmad
    Wat fijn zeg!! Ik las zojuist dat we dezelfde traject hebben gehad. Ik ben in het najaar van 2012 gestopt met de pil. Ik hoop ook dit keer voor een positieve :)

16. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lilmad,....gefeliciteerd!!! Hoeveel testen heb je gedaan om het te geloven? ; )
    Mijn hopelijk laatste menstruatie is vandaag begonnen. Maandag de eerste 2 Clomid!

Babylo en knuffel,.....mijn duimen draaien nog voor jullie!
    Spannend!!

17. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hoi dames.. heb vanmorgen een testje gewaagd helaas geen streepje te bekennen..:( misschien nog te vroeg of gwn niet raak :(

18. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd lilmad..

Babylo hoeveel dpo ben je nu? En geen bloed geeft moed!

19. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hey Marloes, 10 dpo vandaag.. Misschien morgen maar weer testen..

20. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan nog van alles gebeuren. . Niet te druk over maken.

Hoop dat het goed komt

Deel Deze Pagina