Babylo, geef de moed nog niet op! Marloes, jouw nod komt ook al aardig dichtbij! Zal ook voor jou duimen.
Dankjewel myuna. Ja het wordt wel spannend.. ik ga zondag testen.. ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig of de pregnyl uit me lichaam is maar geen moed om te testen
Wordt weer een spannende week hier voor velen, succes allemaal! Ik duim hard voor jullie! probeer jezelf niet gek te maken en dus nog ff wachten babylo, kan nog alle kanten op! ik was vanochtend redelijk in paniek want ben dus flink ziek geworden met een darminfectie maar goed zit niks anders op dan te hopen dat het ondanks dat toch blijft plakken...
Marloes succes hoop dat het raak is voor je..! Lilmad beterschap, hoop dat je snel opknapt en je baby er niks van merkt.. Probeer de moed vast te houden..misschien is het beter dat ik maar niet ga testen...
Ik moet ook over een paar dagen testen. Bel wel een beetje depri . Afgelopen wknd op kraamvisite geweest bij een goede vriendin van mij. Echt heel confronterend. Ondanks dat het nog een paar dagen duurt voordat ik mag gaan testen positief , voel ik me slecht en bang voor een teleurstelling. Ik moet echt de moed niet opgeven..
Knuffel geef de moed niet op, voor ons gaat het zonnetje ook schijnen..! Voor jou misschien al over twee dagen..! Bij mij zit het dus niet goed, oke nog geen bloed maar ook geen streep te bekennen.. Heb vandaag een z&k vroege test gedaan die is zo wit als maar kan.. Moet eigenlijk overstappen op IVF maar wil eigenlijk nog een ronde clomid proberen, zal maar binnenkort een afspraak maken met mijn ferti arts..
Knuffel, geef de moed niet op! Het voelt soms oneerlijk waarom zij wel en jullie nog niet. Voordat ik de eerste keer zwanger werd waren er veel mensen zwanger,....zelfs mijn schoonzusje van de tweede. Maar na een anderhalf jaar negatieve testen kwam onze droom ook uit! Babylo, wat balen dat deze test negatief is. Hoop dat je als nog een mooie test mag zien deze ronde.Blijf voor je duimen!
Dankjewel Lilmad ik geloof het bijna niet ik sta echt te stuiteren.. Ik hoop zo dat het nu goed mag gaan, wel een beetje eng..
Ja ik vind het ook allemaal dood eng hoor! Ook omdat ik meteen een virus op liep.. maar we moeten natuurlijk geloven in het beste!! En probeer er van te genieten! @knuffel hoe gaat met jou?
Doe ik zeker weten..! Ben jij nu weer helemaal hersteld..? Knuffel mocht vandaag testen ben benieuwd hoop dat ze ook positief heeft getest..!
Babylo,....Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je een mooie positieve test in handen hebt! Probeer er lekker van te genieten. En al gelijk een echo afspraak,....spannend!! Duim voor een goede plakbeeb. Lilmad, al weer beter? Wat een vruchtbaar topic hebben we! : ) Ben zoooo benieuwd volgende week! Hoop dat wij hier ook snel een positieve test hebben. Knuffel, heb je al getest?
Hey babylo ik heb 6 jan ook de eerste echo! spannend! Zal me aftiteling eens gaan aanpassen. Succes myuma deze ronde he! Ik voel me alweer beter gelukkig. Maar heb toch last van opgezette buik pff de knoop van me broeken zijn al open haha
Dankjewel Myuna..! Hoop dat jij over paar weekjes ook zo'n mooi testje in je handen hebt..! Heel veel succes blijf voor je duimen.. Lilmad wat toevallig dat we dezelfde dag een echo hebben leukkk...! Fijn dat je je weer beter voelt..! Ik merk nog niks aan me buik hihi.. Deze dag is heel bijzonder voor mij..vandaag was mijn uitgerekende dag van mijn vorige zwangerschap.. Heel speciaal vond ik het om juist vandaag positief te testen...
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/483972-15-31-augustus-2014-mamas.html Heb net een topic geopend bij zwangerschapclubs misschien leuk om hier te gaan kletsen
Babylo, wat een speciale dag! Bijzonder dat je vandaag dan ook positief test. Dank voor je succeswens,....hoop dat ik mezelf bij het andere clubje mag aanmelden. Lilmad, wat fijn dat je je weer beter voelt. spannend dat je de 6e een echi hebt. bedankt voor je succeswens.