http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/483944-16-31-augustus-mamas-2014-a.html Hier zijn meer dames zag ik die rond dezelfde data uitgerekend zijn.. Nou meer we zijn nu met z'n 3tjes..
Haha ga ik me bij die toch ook gewoon toevoegen Vind het trouwens echt bijzonder dat je dit positief nieuws krijgt op zo speciale dag!
Ik vind het ook nog steeds bijzonder. . Dames mijn duimen draaien nog voor jullie hou jullie in de gaten..!
Hoi allemaal Het is bij helaas weer niet gelukt. Nu dus met ronde 3 beginnen. Ik was gelukkig een wkndje weggeweest. Heeft mij heel goed gedaan.
Hoi Jammer knuffel dat het niet gelukt is. Hier omo witte testen.. officieel morgen nod ga er dus vanuit sat ik rood krijg te zien
Hoi Marloes. Zolang er geen bloed is kan het nog positief uitpakken! Ja ik zal komende week nogmaals proberen. Als het opnieuw niet lukt met clomid ga ik terug naar de gyn. Misschien kunnen ze een andere behandeling proberen..
Hey knuffel geeft de moed niet op meid ik weet hoe moeilijk het is maar probeer positief te blijven hoop dat het volgende ronde raak is voor jullie..! Dikke knuffel marloes ik testte ook pas laat positief, blijf duimen voor je..!
Knuffel, wat balen meid! Ik hoop dat drie maal scheepsrecht is en 2014 jjullir jaar wordt! Marloes, zolang er geen menstruatie is blijf ik voor je duimen : )
Geef het niet op meid kan nog van alles gebeuren.. mijn duimen draaien nog voor je..! Wanneer moet je weer terug komen..?
Babylo, thanks! Ik blijf positief,.....wie weet groeit er nog iets. Vrijdag weer fm,....spannend. Hoe gaat het met jou?
Ooh spannend, ik duim voor je meid hoop dat jij straks ook een positieve test in je handen hebt..! met mij gaat het goed, weinig kwaaltjes gelukkig.. vandaag was ik voor het eerst erg misselijk bah dat was niet fijn.. ben wel erg onzeker en bang voor weer een miskraam.. misschien krijg ik na mijn eerste echo wel rust..
Babylo, wat fijn dat je je goed voelt. Ik duim voor een goede echo en een plakbeeb. Vanmiddag voor fm geweest,....nog geen groei! Dinsdag weer terug. Iig hoef ik met kerst niet op het eten en drinken te letten. Wel echt balen.
Aah dat is echt balen meid.. hoever zit je nu in je cyclus, misschien is er nog hoop.. geef de moed niet op als het deze maand niet lukt, lukt het volgende maand..! Ik weet hoe moeilijk het is maar probeer positief te blijven..! Alvast hele fijne feestdagen, hele dikke knuffel..!
Babylo, dank je! Ik zit nu dag 17 en heb morgen de laatste fm. Het is niet anders. We blijven gewoon positief! Jullie ook fijne kerstdagen!