Tweede ronde Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door knuffell83, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Babylo, wat een mooie echo weer. Wordt al een echt mensje. Geniet meid!

Lilmad, alles goed met jullie?

Elphaba, En al een positieve ovulatietest? Het kan idd wisselen wanneer je een ovulatie hebt, tenminste wat mij is vertelt door de gyn.

Knuffell, heb je al getest??

Maandag heb ik de gyn gebeld,....er was nog niets besproken hoe nu deze ronde verder. Ik ben gister begonnen met Clomid 150mg,.....volgende week dinsdag eerste fm. Spannend weer! Hopelijk nu voor dag 1 groei en een positieve ovutest. Hopelijk daarna een positieve zwangerschapstest. Maar laten we het maar stapje voor stapje gaan doen.

2. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Dames,
    Ben toch helaas opnieuw ongesteld! Echt balen!! Heb meteen de kliniek gebeld voor een afspraak. Ik ben al zo klaar mee!

Heb nog tabletten clomid voor een laatste ronde, maar heb niet zoveel vertrouwen meer in eerlijk gezegd.

:(

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Knuffell, wat balen meid!! Ben benieuwd wat ze in de kliniek voor je kunnen/willen doen. Wanneer heb je de afspraak? Begin je nu wel met Clomid? Kan je iig deze ronde nog benutten.
    Succes meid! Blijf positief!!

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen knuffel :(

Hier vandaag eindelijk mijn positieve ovulatietest:) dus vanavond weten jullie wat ik heb gedaan;) en heb idee dat eisprong bijna begint. Weer heel erg last van mijn lies. Dus bijna en morgen misschien nog klussen en dan wachten en hopen op die positieve zwangerschapstest:D

5. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    @knuffel, awh echt balen! :( Hoop dat ze met je instemmen om een nieuwe behandeling te gaan proberen voor je!! dikke knuffel!

@myuna ga duimen dat het deze ronde helemaal goed gaat!!

@ elphaba Jeeh spannend!! Nog keer klussen kan geen kwaad natuurlijk ;) succes met de wachtweken alvast!

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ga morgen voor de zekerheid nog een keer klussen. :D beter keer teveel dan te weinig, you'll never know:)

7. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Elphaba, wat goed een positieve ovutest!
    Succes op het wachtbankje.

Net voor de fm geweest. Vandaag dag 10. Er zitten 2 follikels. 12.3 en 8.9!! Benzo blij! Donderdag weer terug.

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Vandaag voor tweede fm geweest. Follikel is 16.8!

9. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Whehe dat gaat de goede kant op!! :)
    Nog 1x terug en dan aan de slag?

10. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lilmad, idd! Zaterdag terug,....maar als ik een positieve ovutest heb voor zaterdag hoeft het niet! Spannend!!
    Wow,....al bijna 12 weken! De spannende weken zijn voorbij. Lekker genieten meid!

11. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Myuna wou gaat zeket de goede kant op..! Het is al goed gegroeid..! Heel veel succes. .!

12. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Babylo, dank je! Hoe gaat het met jou?

Vandaag weer controle follikel is nu 22 bij 18mm. Nu alleen nog een positieve ovulatietest.........afwachyen en anders dinsdag weer terug.

13. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Whehe spannend, dinsdag is het eitje dan waarschijnlijk al gesprongen toch?ik moest als hij zo groot was niet meer terug, alleen voor bloedprikken week later om de progestron te meten.

Succes he!!!!

Hier alles goed heb weer beetje meer energie wel nog misselijk. Vrijdag de termijn echo :)

14. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Yeahhh wat goed hoop dat je snel een positieve ovu test hebt..! Waarom vraag je niet om pregnyl? Als mijn eitje groot genoeg was zette ik de pregnyl erin en wist dan zeker dat hij ging springen en wanneer.. vond dit wel prettig moet ik zeggen. .

Hier gaat het wel goed, wel ontzettend moe en af en toe erg misselijk..
    Ik moet nog 2 weken geduld hebben voor mijn echo :)

15. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Even een vraagje hier: op welke da g doen jullie de follikelmeting?
    Bij mij steeds op dag 12, en dan heb ik meestal een follikel van 16mm, die volgens de gynaecoloog dan de dag erna zou springen, kan dat?

Is nu 4e ronde clomid, waarbij laatste nu dosis is verhoogd naar 3dgn 50mg en 2 dgn 100mg. Vrees dat het ook nu weer niks is.

16. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Thanks meiden!
    Wat fijn dat het goed met jullie gaat. Buiten de misselijkheid dan,.....maar goed dat is iig een goed teken. Wat bij mij hielp was kleine beetjes eten en meerdere keren per dagen eten. Ik at mn ontbijt in bed en kwam er pas een half uur latet uit. Succes!!

Ik hoop morgen wel een positieve ovutest te hebben. Mocht er dinsdag niets zijn gebeurt,....dan moest ik bellen voor een afspraak. Misschien dat ze dan Pregnyl geven?? Ben benieuwd!!

Rozientje, ik begin op dag 10 met follikelmeting, daarna on de 2 dagen tot follijel groter is dan 16/17mm. Daarna ovulatietesten doen en afwachten. Hoef jij maar 1x op dag 12 te komen? Follikels springen vaak als ze tuasen de 20 en 30mm zijn. Gebruik je ook ovulatietesten?

17. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Joehoe!!! Een positieve ovulatietest!
    Op naar de wachtbank ; )

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom op de wachtbank:) myuna
    Nog 6 dagen als goed is tot nod :D

19. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Beetje vreemd om aan te haken op een bestaand forum, maar ook goed om alle berichten te lezen!

Welnu... Mijn verhaal waar ik graag jullie mening op hoor want ik ben de weg beetje kwijt.

In maart 2013 gestopt met de pil na 10 jaar. Na een half jaar had ik nog steeds een minimale menstruatie. 2 dagen max en dan vrnmlijk oud bruin bloed. Naar de huisarts gegaan die verwees me gelukkig meteen door. Echo ih ziekenhuis PCOS. Meteen aan 50 mg clomid gezet, had niets gedaan toen primolut en 100 mg clomid. En ja!!! Na 10 dagen goede echo ei 14 mm 2 dagen later 16 mm en dik baarmoederslijmvlies. Flink geklust de dagen waarop de gyn zei dat t moest maar helaas niet gelukt. Netjes na een cyclus van 29 kwam mn menstruatie... Al hoewel dat dacht ik. Precies t zelfde verhaal weer amper bloeding terwijl ik me van vroeger echt nog kon herinneren flinke bloedingen te hebben gehad. Ik zit nu weer aan de tweede dag 100mg Clomid en moet maandag weer naar de gyn, maar ik snap er niets van. Als er nu toch eindelijk goede eicel was zou in toch een normale menstruatie moeten krijgen?

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen want ik ben een beetje 'lost'

20. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Elphaba, spannend! Dat is al bijna! Ik duim voor je!

Lizs, Welkom hier! Geen probleem om aan te haken hoor! Wat goed dat je wel een eisprong hebt gehad. Balen dat het niet raak was.
    Ik had vroeger ook een heftige menstruatie. Nu ik de menstruatie kreeg na de Primolut en na de eisprong na Clomid is het ook heel veel minder dan ik gewend was. Hoe dat komt? Geen idee,....ik begrijp al helemaal niets van die gekke hormonen. De eerste keer ben ik zwanger geraakt met Clomid 50mg in de eerste ronde. Nu zit ik op ronde 3 en op 150mg! Gek toch?
    Iig heel veel succes deze ronde!

Deel Deze Pagina