Tweede ronde Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door knuffell83, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Myana, dankjewel voor je antwoord dat stelt me dan toch wel weer heel erg gerust. T is zo frustrerend allemaal, je lichaam doet van alles en niks lijkt te kloppen. Spannende 3de ronde, idd gek dat eerst 50mg wel aansloeg. Hopelijk snel positief nieuws! Ik duim met je mee.

2. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Spannend hoor elphaba! Duim voor je!

@Lizs mijn menstruatie na Primolut en clomid stelde ook niks voor terwijl ik vroeger ook flinke menstruatie had! Geen idee hoe het komt... succes iig!!

3. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie reacties stellen me gerust! Dankjewel dames. Maandag naar gyn en dan gaan we er weer voor.

4. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, succes! Dank voor het duimen,....zal ook voor jou duimen. Houdt je ons op de hoogte?

5. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga jullie zeker op de hoogte houden. :) Zit nu op dag 4 van 100 mg Clomid tweede keer. Hoe ver ben jij Myuana?

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik zit nu 3dgn na positieve ovulatietest. Nu op de wachtbank tot 10feb.
    Spannend, dan heb je maandag eerste fm.Succes!

7. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    O spannend! Hoop voor je dat t gelukt is. Idd maandag afspraak voor echo. Heb dr goed gevoel bij, we gaan t zien.

8. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, succes morgen! Ik duim voor je!

Hier alles goed. Nog een weekje wachten op de wachtbank!

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben ongi geworden vrijdag. Dus gisteren weer aan een nieuwe ronde clomid begonnen

10. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    hoihoi meiden,

ik zou graag ook aanhaken bij meiden die met clomid bezig zijn, maar weet niet of dit de juiste plek is? Er zijn volgens mij een aantal plekken waar specifiek over clomid wordt gesproken he?
    nou heel kort wie ik ben: 33 jaar, heb pcos. dochter van 10 mnd, ik heb ruim 1.5 jaar geleden eerst 50 clomid gekregen, toen 4 follikels dus overstimulatie, en na een maand met halve dosis clomid meteen zwanger geraakt. nu 1.5 mnd geleden besloten om voor 2de te gaan. 25 mg clomid werkte gelukkig gelijk, maar helaas niet zwanger. Nu heb ik net weer clomid geslikt en zit op cd 8 nu. Mijn ovulatie is die 2x met 25 mg clomid op CD18 en CD19 geweest, dus heb pas volgende week dinsdag een FM. Overigens voel ik al vanaf bijna een week voor mijn ovulatie langzaam het ei groeien aan 1 zijde, dus dat is altijd een extra check of er iets groeit haha :)

groetjes Julia

11. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Elphaba, wat balen meid! Probeer positief te blijven en zal voor je duimen.

Julia, welkom hier! Je maag gerust aanhaken. Gezellig! Ik ben ook voor een tweede wonder aan t proberen. ik zit nu op 150mg en hoop dat ik volgende week positief mag testen! Succes! Zal voor je duimen!

12. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend balen Elphaba. Houd de moed er in ook al is t moeilijk. Ik hoop voor je dat t snel gaat lukken... Duim hard voor je mee.

Welkom Julia! Binnenkort dus voor meting naar gyn?

Ik vanochtend bij gyn geweest, zag er allemaal weer geweldih uiy. Eicel van 17mm en goed baarmoederslijmvlies. Nu om de dag er tegen aan en dan weer afwachten. Ze verwacht woensdag eisprong... Spannend weer! Had nog gevraagd over de lichte menstruatie, maar dat is dus inderdaad normaal met Clomid.

Als t deze maand niet lukt gaan we overstappen op IUI. Ik hoop echt dat t wel lukt, want is toch wel weer een grote stap om daarmee verder te gaan. Maar ja... Hoop dat t niet nodig is :)

13. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Lisz, wat een mooie grote follikel! Spannend! Zal voor je duimen dat iui niet nodig is! Succes!!

14. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    bedankt voor jullie reacties, leuk om mee te kletsen!
    @Myuna: leuk dat je al een zoon hebt, zijn er meer dames die dmv clomid al een kindje hebben? Wanneer is je NOD?
    @Lizs: fijn dat follikel groot was, is ie al gesprongen?
    @elphaba: balen van de ongi; hoeveelste ronde clomid zit je?

Hier: wachten duurt zo lang... heb m'n laatste clomid afgelopen zondag al gehad en pas di as FM, maar dit stuk wachten vind ik zo rot. Na ovulatie kun je nog hopen dat er iets goeds gaande is, maar dit is alleen maar wachten...:) heb af en toe idee dat ik links langzaam iets voel groeien, maar is nog niet duidelijk genoeg om iets te kunnen zeggen.

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zit nu in de derde ronde. Mijn gyn wil in totaal vier rondes proberen met clomid en als ik dan nog niet zwanger ben gaan we IUI bespreken

16. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, balen he, dat wachten. M'n NOD is a.s. maandag,.....durf niet zo goed te testen. Waarom weet ik niet. Heb nog geen testen gekocht,zodat ik iig niet in de verleiding kom. Ik wacht gewoon even af of ik ongesteld word of niet. Spannend!!

Elphaba, wanneer heb je je eerste fm?
    Hoeveel mg Clomid zit je nu?

17. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    @myuna: zeker spannend!!! ma is al best snel... voel je iets?
    heb je bijwerkingen van 150 mg?
    @elphaba: wist niet dat ze na ronde 4 al IUI gingen bespreken... ben benieuwd of dat bij ons in zks ook is.
    Zijn er dames die hebben gemerkt dat de clomid met de tijd minder goed zijn werk deed? Of dat het ei steeds later kwam oid?

18. Lizs

Lizs Actief lid

2 jan 2014
    167
    0
    16
    NULL
    NULL
    @julia erg he dat wachten... Heb je al een keer eerder succes fehad met clomid? Ik was ook bang dat de 100mg niet meer zou aanslaan maar tot nu toe 2 keer hele mooie follikel. Nog geen positieve ovulatietest gehad maar sunds vandaag wel flinke steken dus heb t idee dat ie gesprongen is. Ga zo weer ovulatietest doen.

@myuana heel herkenbaar die angst om te testen. Je hoopt t zo maar is ook zo'n teleurstelling als t negatief is. Houd t positieve gevoel vast meid, ik hoop echt voor je dat je ons volgende week goed nieuws kan vertellen.

@elphaba ik zit nu in ronde 3, 50mg niks, 2 keer 100mg goede follikel als dit niets wordt ook over op IUI maar zit daar eigenlijk niet zo op te wachten... Weet niet heb toch nog hoop dat t goed komt.

Er wordt bij mij nu wat meer haast achter gezet omdat mn vader ongeneeselijk ziek is. Ze hebben hem nog +/ 1 jaar gegeven en ik hoop zo hard dat hij nog mag meemaken dat hij een kleinkind krijgt. Volgens mij doen ze bij ons normaal IUI pas na 6 keer.

19. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Julia, Ik merk niets aan m'n lichaam,....ben wel stik chagrijnig. Oeps! Van de 150mg had ik last van lichthoofdigheid. Alsof ik boven mijzelf hing ofzo. Heel raar gevoel. Was over na een week. Qua eisprong later bij langer gebruik,....daar heb ik geen last van. Ik snap helemaal niets van hormonen. Bij onze eerste was ik met 50mg bij de eerste ronde al zwanger. Nu zit ik 3x zo hoog. Gek toch.

Lisz, ik blijf positief hoor. Maar blijft spannend. Wat heftig trouwens dat je vader zo ziek is. Ik snap wel dat je heel graag zwanger wilt worden. Zou een mooi kado zijn voor je vader en voor jullie dat de kleine je vader heeft ontmoet. Weet je vader dat jullie bezig zijn om zwanger te worden? Ik hoop dat het deze ronde gelukt is bij jullie en dat iui niet nodig is. Dikke knuffel! En ik laat mn duimen nog harder voor je draaien.

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Misschien dat wel verschilt per gyn hoe lang je clomid slikt. Mijn gyn zei na de eerste ronde dat hij wel al met IUI wilde beginnen als ik dat wilde of nog drie maanden proberen zo. Heb voor het laatste gekozen en hoef nu ook niet tussendoor terug voor fm

Deel Deze Pagina