Ok dames... Ik beken.. ik ben testverslaafd! Ik zit nu op 11 DPO en ik kon me daarnet niet bedwingen en toch een testje gedaan... Waarschijnlijk hoe dan ook veel te vroeg maar bon, hij was dus negatief.. zoals ik al verwacht had, en toch kon ik me niet bedwingen om te testen.. ook al zegt mijn gevoel mij dat het niets is, toch blijft er een klein stemmetje zeggen dat ik een testje zou kunnen doen... al is het maar om mij gerust te stellen wat vervolgens toch niet gebeurt tot de duiveltjes er zijn Ik heb ook precies ongi-krampjes sinds gisteren avond, en de pijn straalt wat uit naar mijn bovenbenen, dit heb ik wel nog nooit gehad en zeker niet op 10/11 DPO. Kan dit ongi gevoel een innesteling zijn? Want lijkt me heel raar, zo laat op de cyclus nog een innesteling? Verder heb ik ook last van mijn (.)(.) maar dat heb ik wel vaker voor NOD dus kan ook niet zeggen dat het een zwangerschapssymptoom is.. Ik heb precies geen geduld en dan test ik elke cyclus weer veel te vroeg... ik kan me nauwelijks bedwingen om te wachten tot NOD met testen! Ik ben testverslaafd! Wie is hier ook testverslaafd? Lang leve de kv 2v5 testjes en nu de action testjes... en de dipsticks van sensitest...
haha, hier nog een 'addict'. Elke maand zeg ik: deze maand wacht ik tot NOD, maar vanaf 9 - 10 DPO kan ik het toch niet laten... Gelukkig heb ik een website gevonden met goedkope testen. 0.50 euro per test. De duurdere clearblue hou ik tot ik een positief goedkoop testje heb. Dus vind ik mijn testgedrag nog 'verantwoord'
daphnev85, als je die website met mij wil delen, is het altijd welkom hier! Met welke testen testen jullie dan als het te vroeg is? En hoeveel hcg meten die testen? Yv86, ik word er ook zot van. En dan maar blijven teruggaan om te kijken of er toch geen streepje op is gekomen... Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben!
brabbeltje, ik heb ze besteld op Tests d'ovulation à prix discount., Vente de tests d'ovulation et tests de grossesse, maar ik woon wel in Frankrijk. Maar ik denk dat ze leveren in heel Europa. Dan moet je wel een weekje wachten. Maar als je ze op voorhand besteld kan dit natuurlijk geen kwaad. Of hierop ook: Test d'ovulation Simplytests prix discount de testen zijn rond de 0.50 euro en ze doen heel wat promoties (vb 20 ovulatietesten + 5 zwangerschapstesten gratis). Ik ben er heel tevreden over. De testen zijn afkomstig van de UK en testen vanaf 20mu/l (ovutesten). op de zwangerschapstesten trouwens nog nooit een indroger gehad.
Zoo bekend!! En die actiontestjes maken het alleen maar erger! Vooral ook dat teruggaan om te kijken of er nu wel een streepje staat haha.. En ik dacht dat ik niet verslavingsgevoelig was.. Nou mooi niet dus!
bedankt daphne! Ooo en in Frankrijk, super! Zou ik ook willen, maar dat ligt misschien voor ons nog wel ergens in de toekomst Sandydv, ja blijkbaar zijn we wel vatbaarder voor verslavingen als het op ZW aankomt.. Het kan niet snel genoeg gaan he (en ik ben al even aan het proberen, maar toch)...
Graag gedaan Brabbeltje! Het heeft zijn voor en nadelen, in Frankrijk wonen. Ik ben oorspronkelijk afkomstig uit België maar woon nu op het platteland in Frankrijk (omwille van trainingscenter voor renpaarden). Soms mis ik Belgiê wel hoor, er is hier helemaal niks, nada, noppes... Gelukkig werk ik in Parijs, hebben ze hier wel de bekende winkels...
hier ook erg testverslaafd.. 3 dagen op rij getest.. 8/9/10 dpo.. en allemaal negatief dus ben bang dat het deze ronde weer niets is.. helaas..
heb alleen veeel ovutestten versleten deze maand en 2 zwangerschapstestten !! goed dat de action hier niet zit haha