Vrijdagavond begon het. Bruinverlies. Gatverdamme, daar gaan we weer.... Maar zaterdagmiddag slechts een klein beetje rood en verder bruin, tot zondagochtend. Heb dus alleen zaterdag witte muizen in gehad. Gistermiddag dus weer helemaal niets, vanmorgen een heel klein beetje bruin en verder niets... Dit kun je toch bijna niet als menstruatie rekenen? (ben normaal 4 dagen ongesteld) Wat vinden jullie hiervan?
weet niet of je voor of na NOD zit, maar bij mij begint mijn menstruatie normaal namelijk ook altijd een dag of 4 voor nod met af en toe wat bruin / rose (voornamelijk bij het afvegen), zo ook afgelopen week, maar sinds zaterdag niks meer, gister getest (om mezelf even te ontnuchteren dat ik toch echt nog wel ongi zou worden), maar bleek toch zwanger! Hoop het voor jou ook, maar ken je situatie natuurlijk niet!
Super! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zou zaterdag m'n NOD hebben, dus in principe zou het keurig op tijd zijn. Ik ben normaal zo'n 5 a 6 dagen ongi en heb eigenlijk nooit bruin aan het begin van het "feest", alleen aan het einde....
dank je wel! Hmm, bij jou ligt het dus iets anders, maar wel vaag ja. Misschien toch even een test er tegenaan gooien om het zeker te weten?