Hoi dames, Ik heb 23/2 mn NOD,wie nog meer? Ik heb dinsdag 7/2, woensdag 8/2 gemeenschap gehad, donderdag 9/2 eisprong (dmv ovutest) en vrijdag 10/2 ook gemeenschap gehad. Voldoende? Sinds ik gestopt ben met de pil (29/9/2011) heb ik meestal overal last van, paar dagen na de eisprong, zoals gevoelige borsten, nu dus totaal niet. Ze voelen wel wat voller aan, en lijken ook groter. Sinds 16/2 heb ik vooral last mn buik,een zeurderig gevoel met steekjes enz. Gisteren de hele dag door steekjes linksonder mn buik, bij mn lies. Gisteravond op bed lag ik bijna te janken, kreeg een flinke steek boven mn schaambeen, echt pijnlijk, was met 5 min. gelukkig weer weg. Heb nu alleen last van de steekjes, en af en toe beetje misselijk. Heb vannacht 2x heel naar gedroomd, wat ik me nog goed kan herinneren, als de dromen maar bedrog zijn, zo leuk was het niet. Zijn er nog meiden die meer symptonen hebben als ik, of verder willen kletsen? kussies Kleintje1985
hoi, k moet ook de 23/24 mn nod hebben,k heb mn menstruatie precies om de 28 dgn elke maand. maar jan had ik het om de 24 dgn. ik heb ovu testen deze maand gebruikt ,ik had een posietive op de 9e en de 10e had ik mn eisprong,maar sind die dag 14 dgn voor mn nod had ik pijn in mn onderbuik,soms in mn rug,ik was een beetje warm dan normaal,ik heb jeukende (.)(.)niet normaal .maar ik zit ermee of ik moet deze maand weer 24 dgn tellen of 28? wat denken jullie?
denk het gemiddelde wat je anders heb, ik heb helemaal geen last van mn (.)(.) raar eigenlijk, had er elke maand wel last van eigenlijk. we wachten af alleen beetje vroeg om te testen,heb testdrang nl
Ik heb gisteren eentje gedaan maar het was negatief.te vroeg getest. ik w8 maar tot de 23 dan ga ik nog een test doen. ik vind heel spannend,ik kan niet w8 dat de dgn voorbij zijn.
ik twijfel wel of ik mischien zwanger ben ,omdat bij mijn zwangerschappen voel ik geen menstruatie pijn ,allen rugpijn.ze zeggen niet allemaal zijn het zelfde maar ja,het blijft tog in me achterhoofd.
Kletsen naar een NOD datum kan in het NOD forum. Een ander clubje starten kan in het zwanger worden clubs gedeelte. Ik doe deze dicht. Lotte