hallo hier al een aantal dagen overtijd, nog geen slijmprop verloren. Wel al 3 nachten met voorweeen maar het is nu al een aantal dagen rustig zelfs geen harde buiken. Ik kan het allemaal nog wel volhouden maar ik word niet goed van alle mensen om mij heen. Van familliie snap ik het wel dat ze nieuwsgierig zijn, maar de mensen in de supermarkt, vage bekenden en de buren word ik niet goed van. Ze maken mij zo vreselijk zenuwachtig terwijl ik dat eerst helemaal niet was. Het is mijn eerste en ging er al vanuit dat ik overtijd ging lopen. Maandag gaan ze strippen en daar verwacht ik eigenlijk ook niet zoveel van. Omdat je hoort dat dat vaak geen effect heb. we hebben zolang moeten wachten op een zwangerschap dus dat ene weekje moet ik toch ook vol kunnen houden!?!? pff sorry maar moest even mijn verhaal kwijt.
hey meis..... gewoon lekker rustig aan doen en alles over je heen laten komen! ik snap hoe je je voelt hoor...heb op mn 1e zwangerschap 2.5 jaar moeten wachten en toen liep ik ook og 2 weken over tijd ook! VRESELIJK!
dank je wel Vannochtend opgestaan met erge buikpijn in mijn ionderbuik. We w88 maar even af of die vandaag zin heb om er uit te komen! liefs, faith
Heel veel sterkte, ik weet wat het is om over de datum heen te gaan. nog even volhouden, je kleine komt vanzelf. Als je al wat krampen e.d hebt is alleen maar een goed teken. Ik denk dat je dit weekend je kleine wel in je armen hebt!
Nog even volhouden meid! Voor je het weet heb je je kleintje in je armen! En bedenk maar zo, als niemand erom vroeg had je het ook niet leuk gevonden, toch ? (Maar toch snap ik je wel hoor hihi) -xxx-
er komt wel een peptalk bij me op, maar of jij er iets aan hebt... Toen ik in jouw schuitje zat wilde ik helemaal niet horen "dat het wel goed zou komen"... Ik ben 42 weken zwanger geweest, 3 keer gestript en uiteindelijk ingeleid. Mijn bevalling was niet leuk, maar ik ben nu 6 weken een happy mama met het mooiste kindje van de wereld Dat gaat jou ook gebeuren, en echt lang kan het niet meer duren!
Meis ik snap je helemaal! Ik werdt op het laast ook gek van iedereen! Vooral van de mensen die je indd niet goed kent. Met de eerste liep ik 43 weken vol ja ja echt waar en de 2e heb ik ook bijna de 42 weken uitgelopen dus ik weet hoe je je voelt. Veel moed!
Ik hoop voor je dat het ondertussen spontaan begonnen is. Je gaat het redden meis! Ik had ook de schrik om m'n hart bij de eerste echte wee, maar daarna neemt je instinct het over. Bijna je kleintje in je armen, nog even volhouden! Groetjes, Danielle
Ik herken het ook helemaal hoor! Al die mensen die maar goed bedoeld opmerkingen blijven maken als 'wordt het niet eens tijd om te bevallen' of ' er is er nog nooit eentje blijven zitten hoor!' Ik ben uiteindelijk met 41+2 bevallen en zag het helemaal niet aankomen, dacht echt dat ik met 42 wk in het ziekenhuis zou liggen om ingeleid te worden... maar dan ineens zijn die weeen daar... meid: succes nog even! ik zou zeggen telefoon uit, gordijnen dicht en lekker met een filmpje en een warme kruik in bed kruipen...
Weet precies waar je over praat! ben ook bij precies 42 weken bevallen..en ik was het o zo zat! Houd gewoon in je gedachten dat het nu hooguit een weekje duurt voordat je je uk in je handen hebt! succes!
bedankt allemaal! Hier word het alleen maar stiller, geen harde buik of voorwee meer te bekennen. Vandaag dus een week overtijd en ik hou mij gewoon voor dat het tot volgende week maandag uiterlijk duurt. (dan gaan ze het inleiden e.v.) Morgen naar de vlos eens vragen of ze willen strippen. Daar had ze het de vorige keer al over nl. groetjes
Hoi, Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen van m'n eerste kindje en ik liep 1 week en 5 dagen overtijd. De voorweeen begonnen op zondagavond en de volgende ochtend ging ik naar de verloskundige om te strippen, toen had ik al 2 cm ontsluiting. De weeen wilden nog steeds niet doorzetten dus de volgende dag kwamen ze weer om te strippen en we hadden afgesproken om die dag erna als er nog niets was gebeurd de vliezen te breken. Een kwartier nadat de verloskundige weg was belde ze me op dat ze toch die middag m'n vliezen al wilde breken omdat ik al 4cm ontsluiting had. Toen ik in het ziekenhuis aankwam vertelde ze mij dat ik eigenlijk al 6 cm had maar dat wilde ze me niet vertellen. Om 15.30uur werden mn vliezen gebroken en om 18.43uur werd m'n dochtertje geboren. Ik heb dus van die eerste 6cm bijna niks gemerkt, alleen wat voorweeen (dacht ik) dus wie weet hebben die voorweeen van jou ook al wat werk verricht. Ik ben benieuwd of dit zo is, laat het even weten Heel veel succes met de bevalling. Groetjes Sandra
Zal ik de statistiekjes erop loslaten? Het schijnt dat 60% van de vrouwen die een eerste kindje krijgen overtijd zijn. En van die 60% is 90% een week overtijd. Deze statistiekjes hielpen mij met de moed erin te houden toen ik overtijd liep... Hou vol meid!
Hey hey, hier iemand die ook in hetzelfde schuitje zit, en wel voor de 3e keer! Mijn eerste zoon was 10 dagen te laat, mijn 2e 14 dagen en op deze beeb wacht ik nu ook 10 dagen. Geen teken te bekennen dat het vandaag gaat komen, maar uit ervaring weet ik dat dat niet veel zegt. Meis, ik hoop dat je snel een beebje in je armen kunt houden, STERKTE! Knuf, Lucifer
Hier nog iemand die steeds ongeduldiger wordt. Ik ben benieuwd of ze je hebben gestript, hoe dat was en of het lijkt te helpen?
Lucifer, moest je bij de tweede in het ziekenhuis bevallen, of was je nog net op tijd voor een thuisbevalling?