Vandaag de 20 weken echo gehad en het is overduidelijk een jongetje Nu dus het grote zoekwerk naar een naam. We hebben al een zoon, Sander heet hij. Wat past daar het beste bij? Liever geen Engelse namen. Frans/Nederlandse namen hebben de voorkeur. We hebben zelf nog geen idee dus ideeën zijn meer dan welkom!
Dorian Martijn Vincent Jochem Mark Jonah Jorn Tristan Wessel Viggo Valentijn Bastiaan Abel Thijmen Michiel Dennis Jurre Jurgen Seppe Mick Rowan Merlijn Lukas Leander Fedde
Sander & Jesper Sander & Pepijn Sander & Martijn Sander & Lennart Sander & Julian Sander & Joris Sander & Benjamin Sander & Ruben Sander & Danièl Sander & Robin Sander & Floris Sander & Thijs Sander & Koen ( Koen en Sander show Sander & Hidde Sander & Jurre Sander & Thijmen Sander & Casper Sander & Victor
Ik ben een groot liefhebber van franse namen, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het oerhollandse Sander totáál niet passen icm. een franse naam, sorry! S.ander en... Ties Thije Thijmen Mels Melle Jitse Joppe Jappe Hidde Hugo Kris Leon Pim Niek Joep Simon Fabian Victor Vincent Rinus Rik Sep Seth Maarten Marten Mats Mads Marcel Sebastiaan Frank Lars Dies Nico Jelle Gido Cas Silvijn David Daniël Martijn Marijn
Ik ken toch een paar Franse namen die bij Sander passen: Emile Louis Cedric Achille Clément Olivier Loïc Mathis Thibault Cyril
Leuk Sander! Zijn al veel leuke suggesties gegeven. Ik vind persoonlijk Tijn, Tim, Thomas, Gijs, Freek, Niels, Floris.. ik vind eigenlijk alles leuk bij sander
Sander en Aaron, Arthur, Basiel, Berend, Bjarne, Boaz, Boris, Carsten, Casper, David, Dennis, Dinand, Ewout, Fedde, Fender, Ferre, Floris, Hidde, Hugo, Jasper, Jelmer, Jesper, Jochem, Jonas, Jurgen, Kelvin, Kevin, Laurens, Lennart, Lester, Lucas, Lutein, Marijn, Marnik, Marnix, Mathijs, Maurits, Melvin, Merijn, Morris, Oscar, Pepijn, Pieter, Quinten, Remon, Romijn, Rowan, Ruben, Rutger, Thijmen, Thomas, Victor, Vincent, Wessel, Willem, Yanick
De twee dikgedrukte zijn idd. goed gevonden Maar moet zeggen dat ik zowel Emile/Emiel als Olivier toch echt op zn hollands uit zou spreken en het er met de franse uitspraak dan alsnog niet bij vind passen Sander en ''o-lie-fjee'' (franse uitspraak) vind ik dus echt niet klinken.
Leuk, Sander! Hoor je niet vaak. Misschien: Jules Jonas Robin Ivo Tristan Ruben Maarten Daniel Thomas Sebas Ivan Pascal Aaron Lucas