Oh, wat jammer nou.. Bij mij is de temp. ook weer gezakt naar temp. na eisprong.. Dus tja, helaas, maar niets is zeker, het kan nog steeds!!! Nog maar een dag of 3, en dan zullen we het weten!!
Heej Linnieke, Wat zie ik nou, is je temperatuur gekelderd? Nee toch? Balen joh... ben je ook ongi nou? Mijn temp zakt ook een beetje, maar is nog op na-ei-niveau, maar het beloofd niet veel goeds. Helaas. doeidoei! Heppie
Ja, balen ja.. Ben vanmorgen onwijs ongie geworden, heb er ook superrlast van vandaag.. Heb ik eigenlijk altijd wel de 1e en 2e dag!! Maar... bij jou kan het nog.. Ik hoop het voor je!! Voel je al iets? Een aankomende ongie? Succes in ieder geval!! En anders gaan we er gewoon weer flink tegenaan met de kerstdagen!! Ik hou je in de gaten!! Grtz. Linnieke
Oh, ik voel echt vanalles, maar ik probeer mezelf niet gek te maken. Ik ben echt hartstikke moe, dat is wel erger dan anders, maar dat kan ook komen doordat ik deze week erg veel heb gewerkt. Weet je, alles wat je dan voelt kan ook door zoveel andere dingen komen. Als ik morgen niet ongesteld ben dan ga ik er maar eens een testje tegenaan gooien. Morgen is namelijk wel zo'n beetje mijn NOD. En anders, ja dan worden het vruchtbare kerstdagen Voor jou in ieder geval. Hopelijk is ronde 8 bij jullie raak en maken jullie een mooi septemberkindje.
Nou, testje gedaan en ik ben een beetje in verwarring. Het was een kruidvat test, daarop staat dat je na 5 minuten niet meer kunt aflezen. Na 8 minuten kwam er een heel vaag roze streepje... Dinsdag ga ik een tweede test doen als ik dan nog niet ongi ben. Temp is ook weer ietsje gestegen, maar de meting is onbetrouwbaar want ik was door de zenuwen heel vroeg wakker, dus dat kan wel vertekend zijn... t wordt wel een beetje spannend nu hoor.
Whaah.. Geweldig!! Streepje is streepje toch!!! Ik ben al meerdere verhalen tegengekomen over vage streepjes na afleestijd, en die waren gewoon zwanger... En, ik heb v/d week een testje gedaan, en daar kwam echt helemaal niets te staan.. Dus als je niet zwanger bent dan komt er ook echt niets te staan!! Alvast een hele voorzichtige felicitatie! Ik hoop het voor je meis... Zal duimen!! Laat het me weten!! ( oef, dat worden zenuwachtige dagen .... ) Succes!! Grtz. Linnieke
Ik heb vanmiddag toch maar een tweede test gedaan met een gevoeligere test en die was duidelijk positief, dus zwanger! Ik vind het nog moeilijk te geloven hoor!
heey gefeliciteerd he!! ga lekker genieten ervan!! qua temp zit ik in zelfde schuitje, zit op DPO 13 en nog steeds hoog, vandaag wel iets gedaald van 36.75 naar 36.61. en helaas was mijn test negatief, dus ik denk dat bij mij einde oefening is. Snpa echt niet want ik had ook een licht pos test twee dagen geleden, super licht, maar ja nu helemaal niets. dus kan wel vanuit gaan dat iets niet goed is gegaan, zal wel zwanger geweest zijn vandaar ook die temp maar toch iets mis gegaan. En weet je wat klote is, ze zeggen wel niet voor je NOD testen maar doordat mijn temp zi lang hoog was wis ik eigenlijk al van he...dus ging ik testen. Helaas heb ik dit eerder meegemaakt sinds de MK, dus ben ook heel erg bang dat ik sinds de MK wel zwanger kan worden maar het niet kan vasthouden. sorry wilde even me verhaal kwijt.
ah, Tweety, wat rot dat je een MK hebt gehad, kan me voorstellen dat je nu niet meer zo onbevangen bent. Wel vaag dat je eerst een posi test had en nu niet meer, kan natuurlijk zijn dat je wel even zwanger bent geweest maar dat het niet heeft doorgezet. Balen joh. maar: zolang je niet ongi bent weet je het niet zeker toch?
De eerste test was de 2 voor 5 euro test van Kruitvat en de tweede was de duurdere Kruitvattest (2 voor 12 euro), ik had een keer bij Kassa gezien dat die het beste is, vandaar.