tweede streep

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by annekulpe, Jan 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hallo,

ik heb een vraag over de ovu testen (sensitest)
    als je dichtbij je ei komt, begint het dan ook eerst met een lichtere streep? en dat ze vervolgens donkerder worden?
    of kan er ook ineens een tweede streep duidelijk zichtbaar zijn als je dichtbij je ei bent

gebruik ze voor het eerst dus weet niet zo goed hoe t allemaal werkt

2. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

Dec 18, 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij is het zo gegaan: ik heb 4 dagen getest. 1e dag was ie heel licht, 2e dag ietsjes donkerder, 3e dag nog donkerder, 4e dag knal positief. Hij was zelfs donkerder dan de controle streep zelf.
    Dus als je nu een lichte streep hebt, kan het zo zijn dat ie idd donkerder wordt elke dag.

Succes!

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nee heb geen licht steepje
    maar heb toch al wel weer wat gerommel in mn buik..vandaar mn vraag

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bij mijn word ie ook steeds donkerder. Ik heb er ook 4 gedaan. 1e streepje was bijna niet zichtbaar, 2e was al iets duidelijker, 3e posi en 4e weer een stuk lichter.

Volgens mij kan het alleen voor iedereen anders werken. Het kan zijn dat ze bij jou niet opbouwen maar je ineens een knal test hebt. Even uitproberen hoe het voor jou werkt.

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

als je in mijn album kijkt heb je een goed overzicht hoe de lijntjes verkleurden van CD8 tem nu...

Als er nog vragen zijn ,het was ook mijn 1e keer met ovulatietesten testen :)

Succes en groetjes ,
    Lilalien

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    heb er net weer 1 gedaan en we hebben een heeeeeeeel erg licht streepje gezien, heeeel erg licht...

volgens de berekeningen zou ik mn ei hebben over 2 dagen (ik weet dat ze indicatief zijn..)
    maar omdat ik best veel klachten heb rond mn ei net als vorige maand,begon ik me toch wel een piep klein beetje zorgen te maken.

ff geduld hebben dus.

Share This Page