Genoeg tijd voor innesteling?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kaatjuh, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

Dec 18, 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb weer een vraag over ovulatie e.d.Het is pas mn eerste maand met ovu testen, dus begrijp het nog niet helemaal. Ik heb 2 dagen geleden een positieve ovu test gehad en diezelfde dag heb ik dus met mn man geklust. Gisteren heb ik niet meer getest en ook niet geklust. Maar vandaag heb ik weer getest en was test negatief. Als ik het dus goed begrijp is mijn ei nu gesprongen toch? Mijn NOD is rond 13 a 15 januari. Mijn ei heeft dan toch genoeg tijd om zich in te nestelen of niet?? Want ik had ergens gelezen dat je ook een korte LH piek kan hebben waardoor je ei niet eens de tijd heeft om zich in te nestelen.

Gr. K.

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    De LH piek heeft daar niks mee te maken :), die geeft alleen maar aan dat je eitje tussen 24 en 36 uur springt. Zodra jouw eitje is gesprongen begint je Luteale Fase.

Je Luteale Fase is de tijd vanaf je eisprong tot je volgende menstruatie.

Een eitje nesteld 5 tot 10 dagen na de eisrpong in ;). Genoeg tijd dus :)!

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

Dec 18, 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je voor je uitleg Babii, ik begrijp er echt nog niet veel van, Dus nu ik een negatieve test heb is mijn eisprong al gesprongen en ben ik niet meer vrruchtbaar toch??

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Zodra een vrouw een positieve ovulatietest heeft, heeft zij binnen 24 tot 36 uur haar eisprong.

Als jij de dagen van de positieve ovulatietest hebt geklust, zit je goed.

Je test is nu negatief dus je eitje is inderdaad gesprongen :).

5. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

Dec 18, 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, diezelfde dag van positieve test had ik geklust. De dagen ervoor ook nog. Maar gisteren bijvoorbeeld niet.
    Ben blij dat mn ei is gesprongen en dat ik genoeg tijd heb voor innesteling :D

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Je hoeft ook niet meer te klussen dan nodig ;). Je eitje is na de eisrpong maar 12 uur vruchtbaar nog. Dus klussen na je eisprong heeft wel nut, mits je exact weet hoelaat ie springt.

Je hebt nu goed geklust ;). En nu afwachten!

7. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

Dec 18, 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thank you voor alle info :D Heb gelijk weer een goed gevoel. Want ivm volledige bv had ik eerst geen eisprong. Ik hoop dat dit keer wel alles goed gaat komen :)

Share This Page