Hallo, ik ben 3 maanden geleden bevallen en ben nog niet ongesteld geworden ...ben nu al 3 weken aan het testen met ovulatietesten om te kijken wanneer ik vruchtbaar ben maar nog niks...moet je eerst ongesteld zijn geweest om weer een eisprong te hebben, snap er niet zoveel van geloof ik...of gewoon maar doortesten nog even? groetjes
Geef je borstvoeding? De eerste 6 maanden na de geboorte, als je tenminste volledig borstvoeding geeft, hebben heel veel vrouwen nog geen eisprong!
ik heb 3 weken borstvoeding gegeven en daarna overgegaan op fles...heb wel allemaal een zeurderig gevoel in mn buik alsof ik ongesteld moet gaan worden...dus die ovulatietesten hebben nog niet echt zin, zijn best duur vind ik ...kan ik daar beter een paar maandjes mee wachten? gr
Ik zou er mee wachten, want omdat je nog niet ongesteld bent geweest, heb je geen idee wanneer je moet testen. Dat kost je een klein fortuin. Waarom wil je weer zo snel zwanger worden? Een beetje rust voor je lichaam na een zwangerschap en bevalling is wel goed.