Tweede temperatuur stijging?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Prullie, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prullie

Prullie Nieuw lid

9 okt 2008
    1
    0
    0
    Hai dames!

Ik ben nieuw hier op t forum en heb deze maand voor het eerst getempt en dus nog niet geheel ervaren met het interpreteren van al die grafiekjes!
    Op 28 sept heb ik zelf heel duidelijk mn ovulatie gevoeld en ook mn temp ging toen omhoog. De vijfde dag na ovulatie gaat mn temp weer omhoog... Wat betekent dat? Is dat mogelijk een innestelling?

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi Prullie,

In sommige kaartjes zie je een soort triphasic pattern, een stijging rond de ovulatie en daarna nogmaals een stijging. Dat kan rond een mogelijke innesteling plaats vinden, maar dat hoeft niet. En dag 5 is wel erg vroeg voor een innesteling. Bij een innesteling komt ook nog wel eens een innestelingsdip voor maar die kan ik niet uit je kaartje halen. Op zich is een extra tempstijging veelbelovend, maar het hoeft niet altijd te betekenen dat er een zwangerschap is. Dus je zult ws nog enkele dagen geduld moeten hebben... je zou kunnen testen maar het is nog wat aan de vroege kant. wat is je normale cyclus?

Succes, ik hoop op roze voor je.

Afrola

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,
    Toevallig heb ik hetzelfde als jij. Ik ben ook pas voor de eerste keer aan het tempen dus ook nog geen idee hoe ik alles moet interpeteren. Vandaag is mijn temp ook voor de 2e keer omhoog gegaan.
    Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Liefs!

Deel Deze Pagina