hey meiden Ik ben nieuwsgierig op wat voor manier jullie een tempkaartje bijhouden . Doen jullie het zelf met de hand of bia fertilityfriend ? Ik ben nu zelf nl handmatig bezig om een tempkaartje bij te houden want via internet lukt het me totaal niet Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen . gr syb
en wat vind de gyn er van als je een temp kaartje met de hand invult ? (misschien is dit een vreemde vraag?) gr syb
Ik doe het nu met de hand en ik volg daarnaast de 20-daagse e-mail "cursus" van Fertility Friend. Daarna ga ik het met de hand en op internet bijhouden waarschijnlijk. Als je goed Engels leest, zou ik de cursus van FF doen. Kost niet veel tijd, maar maakt veel duidelijk. Anders zou ik het met de hand doen als ik jou was. Lukt ook goed, hoor. Het boekje "Natuurlijk en Zeker" geeft veel info in het Nederlands over hoe je het 't beste kunt bijhouden.
Ik doe het in eerste instantie met de hand omdat ik dan nog wat slaperig ben. Op een ander moment voer ik het in op FF.
Ik ben sinds deze maand ook gaan tempe, gewoon met de hand, op internet lukt het niet, allemaal engels, snap ik niks van haha.
Voorheen schreef ik ook alle temps op in een aparte agenda, maar dat doe ik niet meer. Het zit er nu zo ingebrand dat ik temp en die dan onthoud, en zodra ik de computer aanzet, zet ik meteen ff aan. Ik heb al mn kaartjes opgeslagen op de computer en dat vind ik wel genoeg zo Dus ik doe alleen via internet (FF)