geslachtsbepalende echo met 17 wkn wie al ervaring?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Genesis, Apr 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hallo allemaal,

morgen met 17,5 week hebben wij een extra echo (uiteraard tegen betaling) om achter het geslacht te kunnen komen. Heb jij dit ook rond deze periode gehad en wat was je ervaring? Ik vind het zooooo spannend en ben zo nieuwsgierig of ons kleintje het wel wil laten zien ;)

groetjes
    Genesis

2. kimlee82

kimlee82 Actief lid

Aug 18, 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi,
    ik heb hem met 16 weken laten doen.
    Ik vond het erg leuk en de kleine meid was
    erg beweeglijk:D
    Ik heb er ook leuke foto`s van.
    groetjes kim
    ps en veel plezier

3. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hey Kim,

Dankje! Wij wilde het ook met 16 weken doen maar dat werd afgeraden door de echoscopist vandaar dat het deze week is geworden. Fijn om te horen dat het zo leuk is gegaan bij je.

Ik zit op m'n werk maar kan mijn hoofd er echt niet meer bijhouden. Niet eens alleen voor het geslacht maar ook omdat we ons kleintje weer mogen zien. Wij krijgen foto's mee en bij ons zetten ze het ook voor je op DVD.

Vraag me ook af of ik me anders zal voelen nadat ik weet of het een hij of zij is. Had jij dit ook?

4. mlis

mlis Niet meer actief

hoi genesis,

wij hebben afgelopen dinsdag een geslachtsbepaling gehad..ik was toen 16,5 weken.. mijn ervaring was erg goed..ze was erg beweeglijk..bij mij hadden ze inwendig ook gedaan omdat onze dame niet duidelijk genoeg was op de buik..inwendig waren de beelden bij ons duidelijker..ik ben heel blij en het was ook erg goed te zien dat het een meisje was..:D

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    wij hebben t ook rond deze tijd laten dien zoals jou en bij ons bevestigde 6 keer dat t een meid was en bij de 20 weken echo zei een ander ook een keer dat t een meid was dus ga er toch maar vanuit dat t zeker is hihi

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

wij rond de 16w4d en het was ook duidelijk!! een meisje!
    Veel plezier morgen!!
    Gr Fay

7. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    oh doet met goed al die positieve berichtjes! Krijg er alleen maar meer kriebels van en meer zin in! :)

Vind het ergens ook wel fijn dat we morgen gaan en daarna nog de 20 wkn echo hebben (toch soort van een bevestiging weer) hoop ik.

allemaal meisjes lees ik hier, bij ons denkt iedereen dat het een jongetje is. Morgen zullen we het hopelijk weten heb er zo'n zin in :D

B.t.w. maakt mij niets uit wat het blijkt te zijn. Allebei even welkom!!!

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb de echo net iets later gehad, namelijk met precies 18 wkn.
    Ik kreeg te horen dat het een jongetje was en het klopte ;)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier precies met 16 weken een echo gehad en ze was er van overtuigd dat het een meid is :D. Inmiddels de bevestiging al zo'n 8 keer gehad maar over enkele weken weten we het 100% zeker, haha!

Veel plezier!

10. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    hey genesis!

wat spannend die geslachtsbepaling morgen..
    hoop dat ze het met duidelijkheid kunnen zeggen.
    wij gaan binnenkort ook..kan haast niet wachten!

Vertel je je ervaring naderhand ook even? ben benieuwd!!

11. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hoi Bloem en alle anderen,

We zijn vanmiddag geweest en wat was dat een prachtige ervaring zeg. Wij krijgen een DOCHTER!!!!!!!! heel duidelijk de beentjes, billen en de schaamlippen gezien. En toen de echoscopist zei ''en hier zijn de schaamlippen'' vroeg ik nog ooooh is het een meisje? Zegt ie ''ja ik heb ze niet'' hihihi

Nu hebben we ook een superleuke echoscopist en hij heeft naast het geslacht ook de hersenen gecontroleerd (ook het hersenvocht) en de hartkamers en ook bevestigd dat het kindje geen openruggetje heeft. Ze is mooi fijntjes gebouwd net als mama en heeft volgens de echoscopist een mooi hoofdje en een klein neusje net als mama.
    Ook kon hij zelfs zien dat haar tweede teen (naast de grote teen) ietsjes langer is als de grote teen en raad eens.... ook net als mama!

We hebben uiteraard nog de 20 weken echo te gaan maar voor nu zag alles er al heel goed uit :D:D:D

Alles staat op DVD en we hebben minstens 10 echofoto's meegekregen. We zijn dolgelukkig met onze kleine prinses en hebben nu de grote uitdaging om een naam te bedenken. (hadden tot nu toe alleen een jongensnaam gevonden die we leuk vonden)
    Moet wel zeggen ik heb gedurende mijn zwangerschap totaal geen voorkeur gehad voor een zoontje of dochtertje en nu we het weten voel ik me net zo dankbaar en gelukkig. Misschien dat het anders zou zijn als we al kinderen zouden hebben.

Voor alle meiden die nog mogen voor het geslacht heel veel suc-6 en plezier! Een ervaring die je niet zal vergeten. En hopelijk is het bij jullie allemaal ook zo snel en duidelijk zichtbaar zodat je niet met vraagtekens naar huis hoeft :)

Liefs Genesis

12. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

hier met 17 weken en 6 dagen laten doen en overduidelijk een jochie

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

Gefeliciteerd een meisje :D!!

14. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij hebben het met 16+6 laten doen, en er was geen twijffel over mogelijk dat het een jongen wordt.

Maar hij lag ook heerlijk met zijn beentjes open, dus dat scheelde wel.

15. citta

citta Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi meiden

gisteren mijn 18 weken geslachtbepaling echo gehad
    wat denke jullie te zien
    over 2 weken mijn 20 weken echo en dan vraag ik he weer aan die mevrouw wel een andere praktijk

hier de foto linkers te zien

Share This Page