Tweede trimester misselijkheid, eerste nergens last van?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Raket78, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik ben de laatste weken geregeld misselijk en heb nu voor de 2e keer in 2 weken echt overgegeven. De eerste keer dacht ik nog aan wagenziekte omdat ik op dat moment al 2 uur in de auto zat. Ik had wat honger, at 5 cashewnootjes en ging in 2 minuten van "prima" naar "stop de auto nu!"
    Vandaag gebeurde het zelfde met een gedroogde abrikoos, met dien verstande dat ik niet in de buurt van een auto was.

Het gekke is: in mijn eerste trimester had ik vrijwel nergens last van en overgeven stond al helemaal niet op het programma!

Is dat niet een beetje raar? :(

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nee hoor is niet raar. Is bij iedereen anders. De 1 is alleen de eerste weken misselijk, de ander helemaal niet. Sommige van begin tot aan de bevalling, sommige denken de dans ontsprongen te zijn en zijn het vanaf 2e tremester tot einde enz.
    Alles kan;)

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb bij deze tweede zwangerschap ook last gehad van misselijkheid in periodes.
    Wel vanaf het begin tot de 18de week.
    Maar het kwam weer even terug rond de 27ste week ofzo en met de 34ste ook weer.
    Hopelijk is het bij jou ook maar van tijdelijk aard!
    Het is trouwens niet raar ofzo, het kan door hormonale veranderingen komen of vedrukking van de maag op later termijn en ga zo maar door. :)

Deel Deze Pagina