Er is wel een topic waarbij iedereen kan raden wat het wordt, maar ik kan geen topic vinden of de voorspelling van jouw verloskundige uit is gekomen of niet. We hebben met de 13e week te horen gekregen dat ze een jongetje dacht te zien. Over twee weken gaan we met 16 weken kijken of het klopt. Ze zei dat de kans dat ze het goed had 85% was. Nu vond ik het zelf een beetje moeilijk te peilen, maar aangezien ik gedroomd heb vanaf het begin dat ik een jongetje zou krijgen, geloof ik het maar. Mijn vraag aan jullie, is er bij jullie een gok gedaan naar aanleiding van de NUB theorie en is de voorspelling ook uitgekomen?
Ja, door t echo bureau toen ik 13 weken zwanger was van m'n zoontje. Ze zei toen een jongetje, ik had zelf ook heel sterk het gevoel dat we een jongetje zouden krijgen en het klopte. Deze zwangerschap zegt de nub een meisje, ik denk zelf van wel, maar nog even geduld. Misschien volgende week en anders eind december. Dan weten we t zeker.
Dus het klopte!!!! Ben benieuwd of het deze keer ook klopt bij jou! En ook bij mij natuurlijk, haha! Ik zie dat jij ook eind december de 20 weken echo hebt, ik ook, de 27e. Ik denk dus dat we ongeveer allebei even ver zijn. Hier uitgerekend op 15 mei 2014 en jij?
Nee, hier klopte het niet. De echoscopiste, zei bij de nekplooimeting dat het duidelijk een meisje was. Uiteindelijk toch een jongetje gekregen
Ik ben 7 mei uitgerekend, leuk zeg! Zit er precies 1 week tussen mijn 20 weken echo heb ik de 24e. Dan ben ik bijna 21 weken zwanger. Heel misschien lukt t al om t volgende week donderdag te zien, dan mogen de leerlingen van de echoscopisten opleiding weer op mij oefenen
Ik heb bij 13 weken een echo gehad bij Marita in Lommel. Ze kijkt niet naar de nub maar doet echt een pottyshot. Hier is het overduidelijk en ze zei ook echt dat ze 100% zeker is.
Ooooooh leuk! 7 mei!!! Ik hoop zelf dat ik op 8 mei ga bevallen (mijn overleden oma is dan jarig) Klinkt een beetje luguber misschien! Oeh! Heb je dan gratis echo's? Ik heb een vriendin die echoscopiste is, jeej!
Yep, hier ook! De VK durfde voor 75% te zeggen dat we een meisje zouden krijgen en bij ruim 14 weken en bij de 20 weken werd dit opnieuw bevestigd Zo leuk dat dat zo vroeg kan tegenwoordig
Een foto vanaf onder genomen zodat je tussen de beentjes kan kijken. Je ziet echt 2 benen met daar tussen niks of een piemeltje