hoe gaat dit verlopen ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij zitten nu in de mmm ivm geen eisprong hebben en niet ongi worden uit mijzelf .

    Ik ben nu bezig met de eerste ronde clomid en moet het allemaal nog afwachten wat gaat werken en wat niet !

    misschien ben ik een beetje voorbarig maar ik vraag me wel eens af of het uberhaupt allemaal wel gaat lukken , op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het ons niet gaat lukken ......ik heb geen beeld voor me dat ik ons zie met een kindje .

    begrijp me niet verkeerd want ik wil het heel graag hoor !


    IK vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben ?

    L.sybje
     
  2. Niet meer actief

    meid
    ik wens je veel succes
    hopelijk slaat de clomid aan en ben je snel zwanger
    ;)
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry heb ik ook niet.
    hoop dat de clomid bij je aanslaat en dan komt dat beeld van jullie met een baby vanzelf.

    liefs kaatje
     
  4. hi sybje

    ja ik heb het soms ook.. het duurt zo lang he!
    ik hoop echt voor jullie dat het aanslaat.. en misschien komt dat beeld en gevoel vanzelf wel. misschien lijkt het nog zo ver weg dan je jouzelf met een kindje nog niet (kan of durft te) zien.
    ik herken je gevoel

    sterkte hoor
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoi Sybje,
    Ik had dat ook heel sterk hoor! Als ik eerlijk ben heb ik het nog steeds wel...kan me gewoon niet voorstellen dat er echt een kleintje bij ons komt!
    Het hoort er w.s. een beetje bij, bij de een wat meer dan bij de ander.
    Probeer positief te blijven, meer kan je niet doen.
    Heel veel succes!
    Elmo
     
  6. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Ik voel precies hetzelfde. Ik zie het bij ons ook niet gebeuren en een beeld van ons met een kindje heb ik ook niet. Kan me echt helemaal niet voorstellen dat ik misschien ooit eens een positieve test in mijn handen houd.
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Bedankt voor jullie reacties meiden !
    Ik denk dat ik onbewust er niet aan durf te denken , ik durf dan ook niet vooruit te plannen in mijn gedachten zeg maar .
    Waarschijnlijk een beetje zelfbescherming .

    L.sybje
     
  8. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Moeilijk is het he? Ik kreeg advies van een collega die ook de mmm doorlopen heeft. Derde IVF was goed gegaan. Probeer wel je leven te leven zei ze. Het is mega slopend maar ga wel door met de dingen die je doet. Ik had de laatste paar weken erg het gevoel stil te staan en durfde ook niets te plannen. Ondanks dat ik de toekomst niet zie met een kindje durfde ik niets meer te doen. Stel dat?

    Heb jij dat ook?
     
  9. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tinkerbell
    ik herken je verhaal idd goed .
    ik durf ook niks te plannen want stel ..........
    ik zit te denken om verder te leren maar wil dit ook weer niet want we gaan nu voor een kindje .....
    betrapte mezelf er al op dat ik een leven begon te plannen zonder kindje .......maar dat is denk ik puur zelfbescherming

    L.sybje
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    De tip die de collega van Tinkerbel gegeven heeft vind ik een hele goede. Mijn viel de medische molen vaak erg zwaar en er leek niets anders meer te zijn. Toen heb ik besloten om meer van het leven samen met mijn vriend te genieten, want dat was de maanden ervoor wel even minder. Samen weekendjes weg enzo, lekker uit eten gaan. Ook met het idee dat mocht het straks zover zijn, dat je dat vaak ook niet even zomaar doet. Tijdens het eerste weekendje weg bleek ik al zwanger te zijn, toen we 's avonds weer thuiskwamen had ik een positieve test! Maar ik had wel het gevoel, dit hadden we al veel eerder moeten doen. Het leven bestaat uit meer dan alleen maar vruchtbaarheidsbehandelingen.

    Ik kan je gevoelens wel heel goed begrijpen, maar probeer het af en toe ook los te laten en je leven te leiden, er is zoveel meer. Ik heb trouwens een beetje hetzelfde als Elmo, ik geloof het pas echt als ik die kleine in mijn armen heb. Kan me ook haast niet voorstellen dat er nu een baby van zo'n 32 cm in mijn buik zit, ook al voel en zie ik hem/haar bewegen. Ik ben er superblij mee en verheug me erop dat de kleine er is, maar het beeld van ons met een kleine baby, dat heb ik eigenlijk nog niet echt. Ik denk ook dat je niet voor niets zo'n 9 maanden hebt om ernaartoe te groeien. En echt, jullie tijd komt echt wel! Ik hoop dat het sneller is dan je denkt!

    Liefs,
    Snoopy
     

Deel Deze Pagina