hey hey, Deze maand besloot ik een keer zonder ovutesten o.i.d. aan de slag te gaan, het zou mij denk ik meer rust geven. Zo gezegd zo gedaan! ik heb de gemiddelde cyclus genomen van de afgelopen 6 maanden (31 dagen) en dat zou betekenen dat ik de 20e ongesteld zou moeten worden. Vanaf de 20e had ik 14 dagen terug gerekend om zo ongeveer bij mijn gemiddelde eisprong te komen. 6 januari dus, alleen de donor kon pas op 7 januari (1dpo ongeveer) Nu had ik afgelopen maandag (5dpo ongeveer) 1 druppel roze slijm verlies, verder allemaal witte niet rekbare afscheiding. Maandag was ook de dag dat mijn bm mond heeeeel laag stond en zo goed als dicht (ik probeer er niet teveel aan te voelen). Het is nu woensdag (7dpo ongeveer) en mijn bm is nog steeds heel laag en volgens mij ook gesloten, mijn vagina voelt ook heel nauw (krap) aan van binnen. Verder moet ik nog even afwachten... Verder heb ik helemaal geen klachten voor het eerst! los van moe zijn en steken in je zij hebben.. Hoe is het bij jullie??
@wensmoeder spannend zeg!! Ik had eerst een donor waarmee het 7 rondes niet lukte en hij haakte af. Ik had daarna iemand uit de buurt als donor een vriend van mijn zus en daarmee was het in 1 keer gelukt. Helaas een mk. Ik raad je sensitest ovulatie testen aan en dan echt wachten todat de teststreep dezelfde kleur heeft als de controle streep... (daar ging ik nml de eerste 7 rondes mee de mist in hahah..) veel succes!!