Even een vraagje.. Ik ben de laatste week mijn afscheiding aan het bestuderen. 17 april ben ik ongesteld geworden na curretage 17maart. 24 april ontdekte ik alweer vruchtbaarslijm 27 april vruchtbaarslijm en wat donker rode afscheiding.. na 27 april geen vruchtbaarslijm gehaf. Zou ik nou opeens een cyclus van 24dg hebben en zoja kan dit kwaad
Ja dit kan en nee dit kan geen kwaad. Na een mk kan je cyclus erg ontregeld zijn. Dit kan enkele maanden duren voor t hersteld. Daarnaast wil vruchtbaar slijm niet zeggen dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt. Enige manier om dit zeker te weten is temperaturen. Persoonlijk wisselt deze manier bij mij heel erg.
Hoi Ja dat kan. Na een miskraam kan je cyclus van slag zijn. Maar ook zonder miskraam kan je opeens een hele korte cyclus hebben of een uitschieter naar 31 dagen bijv. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Dit kan inderdaad na een miskraam. Hier had ik ook een hele korte cyclus na de miskraam. Gelukkig goed benut en meteen raak. Het belangrijkste is dat een eitje voldoende tijd krijgt om te groeien en in te nestelen. Dit kan zeker in 24 dagen