Hi allemaal, graag zou ik jullie gedachten/adviezen/ervaringen willen weten over volgende; Ik ben sinds augsutus '15 gestopt met de pil, hierop duurde het zo'n 59 dagen voordat ik ongesteld werd, daarna onregelmatig ongesteld geweest (tussen 33 en 42 dagen), dit heb ik voor de pil ook altijd gehad. Rond mijn laatste menstruatie heb ik ovulatietesten gebruikt en verloor ik ongeveer 8 dagen na eisprong een klein beetje bloed, na ongeveer 12 dagen ben ik 2 dagen heel licht ongesteld geweest (normaal ben ik 7 dagen vrij heftig ongesteld). Nu is het intussen 9 weken geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest, zo lang heeft het nog nooit geduurd! Ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief, heb ook helemaal geen symptomen ( voor zowel zwanger als opkomende menstruatie) Nu ben ik heel erg in de war, heeft iemand hier ervaring mee???
Ik heb hier geen ervaring mee maar ik hoop voor jou dat er snel een verklaring voor komt anders zou ik als ik jou was gewoon ff de ha bellen.
Niemand hier ervaring mee?? @wondertje2015, dank voor je reactie, zit er inderdaad aan te denken om de huisarts aan het einde van de week maar eens te bellen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden.. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en dit is allemaal nieuw voor ons, word hier zo onzeker van!
Sann29 ik kan me heel goed voorstellen dat je er erg onzeker van wordt, wens je heel veel succes en hoop dat je snel een antwoord krijgt.