Tweede bevruchting dit jaar, blijf je plakken?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Rinkeltje, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Hallo dames!
    Met enige voorzichtigheid, maar ook blij en hoopvol, post ik dit bericht.
    Vanavond rond een uur of zes (m’n lief moest wel eerst thuis zijn) een test gedaan en ik wist niet wat ik zag: een KRUISJE! Ik ben ZWANGER!
    :$;):$;):) Of in ieder geval, mijn lichaam maakt de bijpassende hormonen aan..;)

Ik doe mijn best nuchter en realistisch te zijn, misschien lukt dat morgen weer beter, haha! Nu ben ik nog helemaal stuiter de stuiter! Zou het dan echt? Nu wel? Blijf je plakken?

Exact twee maanden geleden heb ik namelijk een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap.
    Ik had geen uitgesproken kinderwens (hij wel), maar we deden ook niet meer aan veilige seks, dus ik werd ’spontaan’ zwanger (en nu dus weer). Pas toen het mis liep, merkte ik de schreeuw in mijn lijf, zou dat het vrouwen-instinct zijn? Het moedergevoel? Tussen m’n oren vind ik het ’moeder worden’ nog steeds heel onwerkelijk (ook al ben ik 33), maar ik merk dat mijn lichaam het 'wel een goed plan vindt'.

En wat zou er een mooier ’geschenk’ zijn voor mijn lieve vriend, die het al jaren ziet zitten papa te worden en dit jaar 40 wordt? Duim voor me :)

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hihi kom toevallig bij je berichtje terecht, wordt er vrolijk van. Ik ga voor je duimen !

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Succes hoor!

4. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd, hopelijk blijft hij mooi zitten.

Deel Deze Pagina