Tweede zaadtest ook niet goed

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door fientjelady, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    Hoi meiden

Jah zoals de titel al zegt manlief heeft voor de tweede keer zaadtest laten doen en kregen te horen niet goed
    maandag afspraak maken met onze ha en vragen welke optie's we kunnen doen ik heb een bloed test laten doen en zou vruchtbaar zijn iemand hiermee ervaring ? ppfff ben even ten einde raad nu

liefs marleen

2. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo. Het zaad van mijn man was/is ook slecht. Zo slecht dat wij meteen te horen kregen dat ICSI voor ons de enige mogelijkheid zou zijn om zwanger te raken.
    Hoe slecht is het zaad? (wat zijn de precieze getallen?) en beginnen jullie nu helemaal "vers" of zitten jullie al in de MMM?
    groetjes

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He Fientjelady,

Het is een beetje afhankelijk van 'hoe slecht' wat de opties voor jullie zijn. Heb je getallen? Ik ben medisch analist en heb zelf in het verleden ook zaasdonderzoek gedaan (voor mn werk) dus als ik kan helpen met het interpreteren van de getallen...

Het zaad van mijn man is ook 'slecht' maar in principe zou het toch goed genoeg moeten zijn voor IUI. Toch is het hiermee niet gelukt. Wij gaan volgend jaar voor IVF.
    Sterkte

4. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    hoi meiden

wat de waarden zijn juist weet ik niet omdat het bij ons (zijn van belgie) wordt het van het lab meteen naar onze ha gestuurd dus zei krijgt de uitslag op haar scherm te zien de eerste keer hadden we iets van een 40 % de uitslag van vandaag ga ik maandag voor langs dus we weten nog niet welke getallen en welke opties we kunnen nemen daarbij dit onze eerste keer
    ze zei me vandaag aan de foon slechte uitslag was
    weet nog wel van de eerste keer weinig hoeveelheid slechte zwemmers

liefs marleen

Deel Deze Pagina