Tweede zoon bijna jarig...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Simba, Jul 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Wij hebben 2 zoontjes vrij snel achter elkaar gekregen. De oudste is nu 2,5 jaar en de jongste wordt volgende maand 1. Nu ben ik op zoek naar een leuk cadeau voor de jongste, maar eigenlijk hebben we alles al! De spullen van de oudste zijn tenslotte nog goed...

Hebben jullie nog ideeën voor een cadeau? Een loopauto, fietsje met duwstang, activitytafel, wheely bug etc. hebben we dus nog staan...

Ik zit er ook aan te denken om het oude speelgoed gewoon opnieuw in te pakken en aan de jongste te geven; heeft 'ie toch niet door ;). Maar ja... dan bekruipt me weer zo'n 'schuldgevoel' omdat de oudste wel nieuw speelgoed krijgt voor zijn verjaardag...

Alvast bedankt voor de reacties!

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Ik herken het ook.. onze zoontjes liggen dan wel iets meer uit elkaar (2 jaar 7 maanden) maar ook ik vind het elk jaar weer moeilijk omdat ze al zo veel hebben en alles nog goed is.
    Toch bedenk ik elke keer wel weer wat.
    Ik zou het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om iets nog een keer in te pakken :)..
    Ik zou gewoon eens in zo'n hout winkeltje kijken, zo veel leuks dat je daar vast iets uit moet kunnen vinden wat je niet hebt..
    Succes!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Waarom koop je voor je zoontje niet iets kleiners? Een mooie houten auto bijvoorbeeld of boekjes? Dat is dan helemaal van hemzelf. Het maakt hem echt geen bal uit hoeveel je er aan uitgeeft. Ik neem aan dat je ook al blokken e.d. hebt? Misschien kun je iets ter uitbreiding kopen. Als je bijvoorbeeld al een houten trein hebt, koop dan een nieuw station of een brug etc. Een leuke tas met z'n naam erop. Een eigen knuffel etc etc. Met 1 jaar maakt het echt helemaal niets uit.. het papier vinden ze toch mooier!

4. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Bedankt voor jullie reacties!

Boekjes zijn inderdaad wel leuk. Of een goede houten trein, dat is ook een goed idee!

Share This Page